bike me aprilia -- yeni motorum

Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
teşekkürler arkadaşlar.:rendeer:
motocycleboyreigns, neden olmasın.yaza yakın zamanlarda konuşuruz bunu :)
arkadaşlar cruiser motordan sonra gerçekten çok rahat bir motor. özellikle dönüşlerde çok kabiliyetli. bisiklet gibi oldu valla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst