- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar merhabalar. bianchi 150 mach sahibiyim 2 tane sorunum var
1. motosiklet sorunlu kalkıyor. kalkışlarda ya da çok yavaş giderken gaza dokunduğumda acaip bir titreme yapıyor. servise götürdüm debriyaj ayarı yapıldı lakin 2-3 saat kullandıktan sonra sorun yeniden nüksetti. servise motoru tekrar götürdüğümde kilometre yapması gerektiğini söyledi. şimdi balatayı zımparalansa sorun çözülür mü ya da bu sorunumu başka nasıl çözebilirim gerçekten rahatsız ediyor çünkü
2. motosikletin rölante sorunu var. bazen kırmızı ışıkta durduğumda stop edecekmiş gibi okuyor. ben de rölanteyi yükselttim lakin bu sefer de bazen çok devirli çalışıyor bazen de çok hızlı gidip bi anda durduktan sonra stop ediyor.
bana yol gösterirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkürler.
1. motosiklet sorunlu kalkıyor. kalkışlarda ya da çok yavaş giderken gaza dokunduğumda acaip bir titreme yapıyor. servise götürdüm debriyaj ayarı yapıldı lakin 2-3 saat kullandıktan sonra sorun yeniden nüksetti. servise motoru tekrar götürdüğümde kilometre yapması gerektiğini söyledi. şimdi balatayı zımparalansa sorun çözülür mü ya da bu sorunumu başka nasıl çözebilirim gerçekten rahatsız ediyor çünkü
2. motosikletin rölante sorunu var. bazen kırmızı ışıkta durduğumda stop edecekmiş gibi okuyor. ben de rölanteyi yükselttim lakin bu sefer de bazen çok devirli çalışıyor bazen de çok hızlı gidip bi anda durduktan sonra stop ediyor.
bana yol gösterirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkürler.