bi yardımcı olurmusunuz lütfen!!!

Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
39
slm arkadaşlar ya ben bilgisayarıma motosiklet yarışı yükleyeceğimde kararsız kaldım bana birsürü isim sölendi sizlere bir danılayım dedim :rendeer: bana yardımcı olursunuz hadi bye cevaplarınız bekliyorum:bounce: bana motosiklet yarış oyunu tavsiye edermisiniz?:silent:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
moto gp var güzele benziyor son sürümünü al tabi bilgisayarının konfigürasyomu da önemli etken unutma...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
MotoGP 2 oynuyordum 30sn önce, iyi oyun. MotoGP3 daha güzeldir sanırım, 4'ü varsa tanından yemez zaten :)
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
39
abi ben bu ses olayına takmış vaziyetteyim he tabi birde motorlara ve grafiklerine yani buna uygun gerçekçi bişi var mı aklınızda ??
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
motogp, motogp 2, motogp 3. konsollara moto gp4 geldi, o da 2006'nın sonuna pc'ye düşer belki.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
daj_mc_really' Alıntı:
abi ben bu ses olayına takmış vaziyetteyim he tabi birde motorlara ve grafiklerine yani buna uygun gerçekçi bişi var mı aklınızda ??

Sesler MOTOGP deki kadar çok çıkmıyor. :queen: :queen:

Ama biraz benzetmişler sanırım...
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
hazır konu açılmışken formula 1 in pc oyunu varmı bildiğiniz. bende en son f1 2002 var da. yenisi daha çıkmadı. orda da uyuz olduğum ferrarinin üstünlüğü var.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
kimi' Alıntı:
hazır konu açılmışken formula 1 in pc oyunu varmı bildiğiniz. bende en son f1 2002 var da. yenisi daha çıkmadı. orda da uyuz olduğum ferrarinin üstünlüğü var.
f1 ler güzel değil hele o firmanın oyunları iğrenç bence,


Moto GP 2 oynuyorum herkezle kapışırım benden iyi oynayan olduğunu sanmıyorum:p
Moto GP 3 ü benim makinam kaldırır mı acaba

sistem
1.7 celeron
256 ddr ram
64 Mb ge force 2 64 mb ekran kartı
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
daj_mc_really' Alıntı:
slm arkadaşlar ya ben bilgisayarıma motosiklet yarışı yükleyeceğimde kararsız kaldım bana birsürü isim sölendi sizlere bir danılayım dedim :rendeer: bana yardımcı olursunuz hadi bye cevaplarınız bekliyorum:bounce: bana motosiklet yarış oyunu tavsiye edermisiniz?:silent:

BİZLERE Bİ DANILAYIM DEDİN VE DALINDIN. BENDE ALINDIM BAK HOCAM :queen:

khutucuk' Alıntı:
MotoGP 2 oynuyordum 30sn önce, iyi oyun. MotoGP3 daha güzeldir sanırım, 4'ü varsa tanından yemez zaten :)

FIRADIM KARDESİM TANINDAN YEMEZ DOGRU DİYOSUN :queen: :queen: BEN TANIMADAN TANITMADAN YEMEM HOCAM :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
grand prix 4'ün demosu yok. ama şu görüntü yeter de artar bile :)

gpx01971zm1yq.jpg
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
ohaaaa desem ayıp olmaz dimi. banane yaa... abi bu ne bu oyun çıktımı...

bide daha sora fark ettim lastikler potenza. önümüzdeki sene için hazırlanmış bi oyunmu yoksa...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
oyun 2001 tarihli. 2006 hala tam güncellenmedi. lastikleri görüntüyü alan arkadaş michelin'le değiştirmemiş.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
saol water. bu ea games niye f1 oyunu üretmiyo ki anlamıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst