- Katılım
- 7 Ağu 2010
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
SelamünAleyküm herkese... Benim Mondial 125 Delüxe var,henüz 2.000 km'de. Motorumu yükseltmeyi düşünüyorum. Geçenlerde satılık ilanı verdim bir kaç siteye. Ben Aksaray'da oturuyorum. Mersin'^den bi abi aradı. Mondial 250 MCT varmış 2005 model. Takas yaparmısın dedi. Çok kararsızım aynı şehirde yaşasaydık gider bakardım. Adam gelirim ben diyor. Ya gelirse motor umduğum gibi olmazsa ayıp olurmu adama ? Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim ? Takasa girmem benim için ne tür bir zarar veya kar olabilir ? Başka danışacağım kimse olmadığı için. Siz tecrübeli abilerden yardım isteyim dedim.
Benim motorumda bu
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Teşekkür ederim. Herkese iyi günler dilerim...
Benim motorumda bu
Teşekkür ederim. Herkese iyi günler dilerim...