bi sorunmu var acaba?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugun motoruma 1 saat kadar bindim parkederken gözüme alttaki görüntü ilişti acaba yag felanmı akıtıyo pek bi bilgim yok bu konuda anlayanlar yardımcı olsun lütfen resim altta
sdc12218.jpg


http://img200.imageshack.us/i/sdc12218.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 PM ----------

güncel ..............
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
bence birşey yok öyle bariz yağ göremedim terleme dediğimiz olay o bişey olduğunu sanmam düzenli olarak yağlı gördüğün bölümü sil ve tekrardan yağlanırsa git bir tamirciye ama benim resimden anladığım kadarıyla terleme dediğimiz olay..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesekkurler dedıgın gıbı olabılır söyledıgın gıbı sildim bı dahaki kullanmamda bakıcam öyle asırı bişi yok ama genede sorun varsa bılmek ısterım pimpirikliyim biraz :) tesekkurler
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Benzeri durum bu yaz başlarında benim motorda oldu. Daha önce böyle birşey olamamıştı. Hemen ustaya gösterdim ve bu sıcaklarda çok geziyorsan, gazlıyorsan normaldir, merak edecek bir şey yok dedi. Sanırım başından savmamıştır ve doğrudur :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak buda olabilir motoru cok bogdum heralde birde benim devir ayarında sorunolabilir yokuş aşagı ınerken devir kendı kendıne yukselıyo anlamadım gitti sonra motor vites istiyo bende yokus asagı yusuf yusuf durumları tabi vermıyorum vites felan :D neyle ınıyosam onla devam :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
43
cevap

bende de aynı sorun oldu sıcaklarda 4 saat bindim terleme yaptı birazda motoru gazlayınca :) sorun yok bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyogluna yakın yerlerde oturan apache motorlu kimse yokmu bilgi paylasımı yabardık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst