Bi Scooter'la 4 Köpek Taşınırmı

Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
106
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşallah yiyecek niyetine taşımıyordur hayvancıkları :salut:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
zuhahahaaa
ençok adamın kucağındaki köpeğe güldüm ama. Kafayı uzatmış ileriye doğru.

Bu köpeklere bide nazi kaskı takıcan tam ciks olurlar valla...:queen:

Neresiyse orası o kadar motor varki köpekler yadırgamıyor olayı alışmışlar yani, bu arada adam ayakları çıplakmı ne sanki terlik bile giymemiş.....:queen:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
zuhahahaaa
ençok adamın kucağındaki köpeğe güldüm ama. Kafayı uzatmış ileriye doğru.

Bu köpeklere bide nazi kaskı takıcan tam ciks olurlar valla...:queen:

Neresiyse orası o kadar motor varki köpekler yadırgamıyor olayı alışmışlar yani, bu arada adam ayakları çıplakmı ne sanki terlik bile giymemiş.....:queen:


HERALDE JAPONYA YADA ÇİN
:cherry::cherry::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehehe buda bişiymi..

ben mondialde 7 tane insan taşıyorum..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst