Bi Kazada Benden

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5 ay önce ilk motorumu almıştım büyük bi hevesle ufak tefek düşmeler yaşamştım çünkü önceden hiç motor sürmemiştim pek aldırış etmedim küçük çiziklere sokakta büyüdügüm için alşkındım bu tür şeylere ama son kazamda parmagıma 9 dikiş atıldı ne hikmetse arkamdaki arkadasıma ve motora hiç bisi olmadı 2mizdede en ufak bi koruma dahi yoktu ışıkları ve duran arabaları fark etmedim neyseki 30 - 40m km arası gidiyordum önümdeki arabayı görünce motoru saga yatırdım ama ne fayda aynam ve motorun sol grenajı arabanın arka stop lambasına girmisti yan yattık motorla beraber ilk bi kaç saniyeyi hatırlamıyorum kalktıgımda ilk gördügüm şey kanayan baş parmagımdı çok şanslıyımki hastanenin yanında düşmüştüm şuan bu yazıyı tek elimle yazıyorum ve çok sevdigim motoruma günlerdir camdan bakabiliyorum sadecem. iyileştigimde ilk işim kendime korumalıklarımı almak olucak korumalıksız yola çıkmayın yada yüksek bi yerden atlayın aynı şey
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
118
Geçmiş olsun. Bundan sonra Full koruma olmadan marş basmazsın umarım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorum çin malı ve 100lük cub oldugundan çok bi koruma gerekmiyor sanıyordum
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
118
Bisikletten düşüp hayatını kaybeden onlarca insan var. Motorun gücü veya markası önemli değil korumalarını eksik etme. Daha önce açılan mont eldiven kask vs. tavsiyesi konularına göz gezdir muhakkak bütçene uygun birşeyler bulursun.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Geçmiş olsun fakat siz düşmüşsünüz kaza yapmamışsınız.
Korumasızdım birşey olmadı konusu cesaret vermesin. Kaza yapınca işler çok değişiyor. aynı düşüşü halısahada top oynarkende yapabilirsiniz .
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Kardeş geçmiş olsun... Son zamanlarda fazla kaza haberi duymaya başladık... Hayırlısı olur inşallah...
 
Katılım
20 Ara 2009
Mesajlar
248
öncelikle çok geçmiş olsun kardeşim ama forumda biraz dolaşarak aslında kazalar geçirmedende yapabileceğin şeyleri anlatan birsürü arkadaş var hem motosiklet kullanırken olası tehlikeleri önceden sezmen için daha iyi trafik kontrolu yapmalısın ışıklar araçlar yayalar her an hareket ederek senin yoluna çıkış yapabilirler iyileştiken sonra o şirin sevimli motoruna binerkene artık bi kask mont alırsın almışken bence ls2 bi kask al :wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Geçmiþ olsun allah beterin den saklasýn.
koruma kýyafetler ilk etapta belki çok gereksiz gibi görünüyor þehir içinde bazen hakikaten
zor geliyor insana, yahu 2 adým yol gidicem. diyorsun. ihmal ediyorsun fakat. korumalarimizi

her zaman takmamizda. fayda var zarar yok.hiç olmazsa kaskimizýn .:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2011
Mesajlar
42
5 ay önce ilk motorumu almıştım büyük bi hevesle ufak tefek düşmeler yaşamştım çünkü önceden hiç motor sürmemiştim pek aldırış etmedim küçük çiziklere sokakta büyüdügüm için alşkındım bu tür şeylere ama son kazamda parmagıma 9 dikiş atıldı ne hikmetse arkamdaki arkadasıma ve motora hiç bisi olmadı 2mizdede en ufak bi koruma dahi yoktu ışıkları ve duran arabaları fark etmedim neyseki 30 - 40m km arası gidiyordum önümdeki arabayı görünce motoru saga yatırdım ama ne fayda aynam ve motorun sol grenajı arabanın arka stop lambasına girmisti yan yattık motorla beraber ilk bi kaç saniyeyi hatırlamıyorum kalktıgımda ilk gördügüm şey kanayan baş parmagımdı çok şanslıyımki hastanenin yanında düşmüştüm şuan bu yazıyı tek elimle yazıyorum ve çok sevdigim motoruma günlerdir camdan bakabiliyorum sadecem. iyileştigimde ilk işim kendime korumalıklarımı almak olucak korumalıksız yola çıkmayın yada yüksek bi yerden atlayın aynı şey

geçmiş olsun diyemiyeceğim kusura bakma, inşallah gerekli dersi almışsındır!!!
önünde duran araçları ve trafik lambalarını nasıl görmüyosun? nereye bakıyorsun? zaten koruma yok, kask yok...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst