- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5 ay önce ilk motorumu almıştım büyük bi hevesle ufak tefek düşmeler yaşamştım çünkü önceden hiç motor sürmemiştim pek aldırış etmedim küçük çiziklere sokakta büyüdügüm için alşkındım bu tür şeylere ama son kazamda parmagıma 9 dikiş atıldı ne hikmetse arkamdaki arkadasıma ve motora hiç bisi olmadı 2mizdede en ufak bi koruma dahi yoktu ışıkları ve duran arabaları fark etmedim neyseki 30 - 40m km arası gidiyordum önümdeki arabayı görünce motoru saga yatırdım ama ne fayda aynam ve motorun sol grenajı arabanın arka stop lambasına girmisti yan yattık motorla beraber ilk bi kaç saniyeyi hatırlamıyorum kalktıgımda ilk gördügüm şey kanayan baş parmagımdı çok şanslıyımki hastanenin yanında düşmüştüm şuan bu yazıyı tek elimle yazıyorum ve çok sevdigim motoruma günlerdir camdan bakabiliyorum sadecem. iyileştigimde ilk işim kendime korumalıklarımı almak olucak korumalıksız yola çıkmayın yada yüksek bi yerden atlayın aynı şey