bi bakarmısınız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
selam herkeze sormak istediğim bişey var
geçen gün kazalı bi suzuki bandit buldum ve almak istiyorum
şu an bi otoparkta yatıyor ve üstünde plakası yok
şase numarasından 2005 sigortasının ak sigortadan yapıldıını öğrendim ve ruhsat sahibine ulaştım, oda bana motoru sattığını söyledi şu anki sahibini bulmamın tek yolu kaza raporunu bulmam ve kazayı yapan kişiye ulaşmam.
şimdi abes olan şu: ruhsat sahibi bana plakasını verdi aracın fakat trafiğin internet sitesinden araç sorguladığım zaman yazılan plaka bulunamadı diyor.
sizce neler yapmalıyım plakasız üstünde olmayan ve kazalı bi motorun sahibini bulmak için ne yapmak lazım
yardımcı olabilirseniz sevinirim
gökhan
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
34RRH11
plaka bu
motor no:N712-135189
şase no:JS1GN77A000506449
98 model suzuki gsf 600 bandit naked
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gkn
bence git bir tane muameleci bul.o işi cozer.sen biraz zor.ist anadolu yakasındaysan.bir abim var yardımcı olurum
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
selam herkeze sormak istediğim bişey var
geçen gün kazalı bi suzuki bandit buldum ve almak istiyorum
şu an bi otoparkta yatıyor ve üstünde plakası yok
şase numarasından 2005 sigortasının ak sigortadan yapıldıını öğrendim ve ruhsat sahibine ulaştım, oda bana motoru sattığını söyledi şu anki sahibini bulmamın tek yolu kaza raporunu bulmam ve kazayı yapan kişiye ulaşmam.
şimdi abes olan şu: ruhsat sahibi bana plakasını verdi aracın fakat trafiğin internet sitesinden araç sorguladığım zaman yazılan plaka bulunamadı diyor.
sizce neler yapmalıyım plakasız üstünde olmayan ve kazalı bi motorun sahibini bulmak için ne yapmak lazım
yardımcı olabilirseniz sevinirim
gökhan

aracın hurdaya ayrılmadığından emin misin?

Aradığınız kriterlere uyan tescil kaydı bulunamadı.
Sorgulamanıza esas olan veri güncellemesi 12.09.2006 tarihinde gerçekleşmiştir.

Bu bilgiler bilgilendirme amaçlıdır. Belge olarak kullanılamaz. Kesin bilgiler ilgili şubelerden sağlanabilir.
aynen yazan bu, eğer yarını beklersen İstanbul trafikte arkadaşım var sana yardımcı olabilir, benimle özelden irtibata geç
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kadıköydeyim, motor kuşdili otoparkında benim ofisimde tam karşısı, her gün görüyorum motoru ön çatalı kırık, hurdaya ayrıldığını sanmıyorum ama trafik bağlamış hatta oyoparkı dahil 650 ytl cezası varmış hurdaya ayrılmış olsa cezası olmazdı sanırım
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
dostum onun işi uzun
o motor satılırken muhtemelen nakil olmuş yani plakası değişmiş yeni palakyı nasıl bulucağaın kısmı işini şöyle hallediceksin
trafiğe gidip otomasyondaki memura rica etmen gerekiyo şase numarası giricek ve aracın yeni plakasını söylicek sonra yeni plaka yı vergi dairesine gidip sorgulatacaksın ve ordan sahibini bulacaksın aracın sahibi olaraka görünen kişiyede kendi imkanlarınla ulaşacaksın benim aklıma gelen en kısa yol bu fakat kazalı bi motor için uğraştırıcı bi iş otoparkta yatıyosa onun otopark parasıda birikmiştir bu arada daha kısa bi yol var aslında otoparka çekildiği sırada kayıt alınır ruhsattaki isimi yeni plakasını ordan öğrenebilirsin motorun otoparkla konuş
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
benimle özelden irtibata geç istersen, sana tavsiyem kazalı araçla uğraşma derim
eğer tamirci falan değilsen işin zor
ama yine de ben bunu adam ederim diyosan
benimle özelden irtibata geç, yarın bir baktırırım
Çünkü İstanbul Emniyette Hatırı Sayılır bir konumda arkadaşım var
sana yarın onun adresini verebilirim
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yardımlar için teşekkürler
yarın bi plakayı sorduralım
yemezse cumartesimotorun kaza raporunun fotokopisini alıcam otoparktan
oda olmazsa yardımlarınıza başvururum tekrar
herkeze teşekkürler
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yardımlar için teşekkürler
yarın bi plakayı sorduralım
yemezse cumartesimotorun kaza raporunun fotokopisini alıcam otoparktan
oda olmazsa yardımlarınıza başvururum tekrar
herkeze teşekkürler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
rica ederiz, dostum, görevimiz,
ben yine de kazalı motora bulaşma kendine güzel bir ybr 125 falan al derim
sen bilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst