- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,656
hay allah ben daha önce buna benzer 3 boyutlu şeylerle çok ugrastuğımdan bu resmin arkasına bakıyodum orda 3 boyutlu bir şekil görmek için..ama 2 boyutta çalışıyomuşuz hay allh...![]()
walla bende 3 boyutlu bişey bekledım resme dıkkatlı bı sekılde baktıım baktım bısey bulamadım ...sonra baktım asagıdaan bi adam bakııo bana