beyler trt 3 te CANLI MOTO GP

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
KENAN ::alkiis::::alkiis::::haapppy:::haapppy:::biggrinn::biggrinn KENAN ::alkiis:: KENAN::haapppy::::haapppy:


Ulan nazar değdi adamıza yaaa tühh
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kenan düştü ne yazıkki ,ama olsun alışacak böyle düşe kalka geçecek bu sezon:)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
bu yeni motosiklete alışması zaman alıcak sanırım
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
düşenin dostu olmaz hep derim:p kenan bu sezon biraz kendisini toparlar sonra bomba gibi gelir inşallah
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E ne diyelim geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Europsort 2. yarışları canlı vermiyor seyredemiyordum.Sayende seyretmiş oldum.Sağol bilgilendirme için :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
teşekkür eden arkadaşlara ben teşekkür ederim ama kenana yazık oldu neyse arrık önündeki maçlara bakıcak :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst