celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 29 Haz 2008 Konu Yazar #1 trt 3 ü açaın moto gp var kenanda yarışıyorrrrrrrrrr
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 29 Haz 2008 #3 ya adanadaki trt3'te süperbike vardı sizin ordakinde motogp 'mi var
headquarters Katılım 10 May 2007 Mesajlar 729 29 Haz 2008 #5 KENAN ::alkiis::::alkiis::::haapppy:::haapppy:::biggrinn::biggrinn KENAN ::alkiis:: KENAN::haapppy::::haapppy: Ulan nazar değdi adamıza yaaa tühh Son düzenleme: 29 Haz 2008
KENAN ::alkiis::::alkiis::::haapppy:::haapppy:::biggrinn::biggrinn KENAN ::alkiis:: KENAN::haapppy::::haapppy: Ulan nazar değdi adamıza yaaa tühh
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 29 Haz 2008 #6 Kenan düştü ne yazıkki ,ama olsun alışacak böyle düşe kalka geçecek bu sezon
Mert Katılım 12 May 2006 Mesajlar 1,224 29 Haz 2008 #7 bu yeni motosiklete alışması zaman alıcak sanırım
celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 29 Haz 2008 Konu Yazar #8 pardon sbk mış ne demek görevimiz :cherry:
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 29 Haz 2008 #9 düşenin dostu olmaz hep derim kenan bu sezon biraz kendisini toparlar sonra bomba gibi gelir inşallah
düşenin dostu olmaz hep derim kenan bu sezon biraz kendisini toparlar sonra bomba gibi gelir inşallah
izzet222 Katılım 27 Şub 2008 Mesajlar 383 29 Haz 2008 #10 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. E ne diyelim geçmiş olsun.
Shrieker Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 3,978 29 Haz 2008 #11 Europsort 2. yarışları canlı vermiyor seyredemiyordum.Sayende seyretmiş oldum.Sağol bilgilendirme için
Europsort 2. yarışları canlı vermiyor seyredemiyordum.Sayende seyretmiş oldum.Sağol bilgilendirme için
celıl ybr Katılım 13 Ocak 2008 Mesajlar 1,903 29 Haz 2008 Konu Yazar #12 teşekkür eden arkadaşlara ben teşekkür ederim ama kenana yazık oldu neyse arrık önündeki maçlara bakıcak
teşekkür eden arkadaşlara ben teşekkür ederim ama kenana yazık oldu neyse arrık önündeki maçlara bakıcak