C canberk_tr Katılım 27 Haz 2008 Mesajlar 11 27 Haz 2008 Konu Yazar #1 beyler motor aldım mondial 150HS yardımınız için tşkler
mhyen Katılım 29 Eki 2007 Mesajlar 2,233 27 Haz 2008 #2 İlk hayırlı olsun benden gelsin o zaman:cat: Vatana millete hayırlı bir motorcu olman dileklerimle:queen:
İlk hayırlı olsun benden gelsin o zaman:cat: Vatana millete hayırlı bir motorcu olman dileklerimle:queen:
alkadras Katılım 14 Nis 2008 Mesajlar 758 27 Haz 2008 #4 bi kaç dakka önce de almıştın bitane.. bi daha mı aldın : )))
LooM Katılım 23 Haz 2008 Mesajlar 38 27 Haz 2008 #5 Eh bende ikinci olayım bari Ne aldın Marka Model Resim birde tabi Allah kaza bela vermesin tekelerin düz bassın (Adetten Oldu Bu)
Eh bende ikinci olayım bari Ne aldın Marka Model Resim birde tabi Allah kaza bela vermesin tekelerin düz bassın (Adetten Oldu Bu)
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 27 Haz 2008 #7 mükerrer topik açmışsın http://www.motosiklet.net/forum/mot...umu-aldim-vatana-millete-hayirli-olsun-d.html Hayırlı uğurlu olsun.....
mükerrer topik açmışsın http://www.motosiklet.net/forum/mot...umu-aldim-vatana-millete-hayirli-olsun-d.html Hayırlı uğurlu olsun.....
E.Gülbeyaz Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 2,743 28 Haz 2008 #10 yine hayırlı olsun... kaç tane konu açtıysan açtığın konularda hayırlı olsun ..
only_king Katılım 5 Haz 2008 Mesajlar 281 28 Haz 2008 #11 hayırlı olsun arkadaşım kazasız belasız binmen dileğiyle:rendeer:
ShyTan Katılım 20 Mar 2008 Mesajlar 362 28 Haz 2008 #14 HayırLı oLsun Kazasız ßeLasız inŞ. ßurada Sadece ßeyLer Var