Beyler bu motosiklet fuarı bittimi?

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya cuma cumartesi pazardı biliyorum ama çok yoğun olduğumdan gidemedim :pr: oysaki aylar öncesinden plan yapmıştım :pale: bu fuar bidaha açılırmı? açılsada ne zaman açılır ya çekiliş felan umrumda değil fuara gitmeyi çok istiyodum bi yardımcı olun hele
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
ohoo kim bilir kaç bahar geçti biteli :queen:
sıradaki fuarları bende merak edeiyorum.
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bi bilgisi olan yokmu başka fuar olmazmı olsada ne zaman olur ya?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yedek parça getiren toptancılarımdan duyduguma göre 4. ayda yıne bır fuar daha olacakmış sanıyorum,
2006, ve 2007 yıllarında 2 adet olurdu fuar,
artık yılda 1 olmaya basladı,

fakat sanıyorum bu yıl yıne 2 adet olacakmış,,,
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
yedek parça getiren toptancılarımdan duyduguma göre 4. ayda yıne bır fuar daha olacakmış sanıyorum,
2006, ve 2007 yıllarında 2 adet olurdu fuar,
artık yılda 1 olmaya basladı,

fakat sanıyorum bu yıl yıne 2 adet olacakmış,,,

kesin bilgi mi yayalım mı?
 
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
719
bende altın elbiseli adam canlı yayında duydum başka bir firma yeniden yapabilirmiş
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Evet 25-26-27 Nisanda bir fuar daha var arkadaşlar. Serkan'ın dediği gibi, eskiden iki fuar yapılırdı, ara verilmişti. Bu yıl geri dönüyor. :cat:
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Allahım ne olur yeni fuar Tüyap ta yapılsın. Büyük bir hayal kırıklığı oldu benim için İstanbul Fuar Merkezi!
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Fuat yapılacaksa bence biraz pahalı ve kızlarıda azaltsınlar ya :queen:
Önüne gelen damlıyor ha bende yanımda 2 kişi götürmüştüm motorla alakası olmayan ama o zaman götürmem :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst