beyler bu kazadan haberi olan var mı?

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
http://www.haberler.com/cankiri-da-esrarengiz-trafik-kazasi-4839728-haberi/


böyle bir kaza duyan oldu mu?
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Garip bi olay hayırdır inşallah... (Ama garip gelmiyo artık hiç kimseye orası ayrı)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
benim anlamadığım mit mensupları asla mit ile alakalı bir belge ve kimlik taşımazlar ve kimliklerini sadece mit mensupları bilir ve onaylar ondan da zaten haberimiz olmaz. polis savcı bile görse o adamın mit mensubu olduğunu gerekli birimlerce bildirilmedikçe çözemezler.

kaza süsü vererek bir yanlışı kendi içlerinde halletmişler gibi.

o para ve o silahla ülke gündemini değiştirebilirsin..
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Abi bende senın ima ettiğin tarzda birşey yazacaktım fakat hem yaşımız küçük diye hem de gereksiz ağız dalaşı diye bişey demedim... Bi kaç güne gelir bir iki kişi her olayda öküz altında buzağı arıyorsunuz diye zırvalamaya başlarlar...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Abi bende senın ima ettiğin tarzda birşey yazacaktım fakat hem yaşımız küçük diye hem de gereksiz ağız dalaşı diye bişey demedim... Bi kaç güne gelir bir iki kişi her olayda öküz altında buzağı arıyorsunuz diye zırvalamaya başlarlar...

estagf.. yiğenim, burası forum saygı çerçevesinde istediğini yazmakta özgürsün kimse bişey diyemez.

zaten hepimiz ajansların yalancısıyız :)
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
198
Motosiklet Neymiş de Buna 80 bin euro hadi parayı gectik de kalaşnıkofu nereye sığdırmışlar motosıklette onu anlamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst