Beygir

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hondanın sitesine bakıyorum pcx 11.3 ps yazıyor bu ps beygir mi? Sahibinden sitelerinde ise 25 hp ye kadar yazıyor kadar nasıl bi kelimedir gücü artıp azalıyormu motosikletlerin hp beygir midir buna bi açıklı getirin lütfen
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
sahibinden.com'un detay kisitliligindan kaynaklaniyor o.

ruhsatlarda kilowatt cinsinden yaziyor turkiye'de.

8,6 kw x 1,36 = 11,7 hp (horse pulse - beygir)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
11 bg mi yani? cbr 125 13 bg o zaman çok kötü?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
benim 98 beygirlik fazer da 98 kw yazıyor..
1 kw =1.34 beygir diye biliyorum..
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
Raphae1 fazla ingilizce bilmek de zararli iste, dilime geldigi gibi kullaniyorum...

Ezquero bu segmentte tatmin edici gucler bunlar, yakiti da ona gore. ne icin kullanacaksin bilmiyorum ama CG125'ten sonra gectim PCX'e, herhangi bir arttirma istegim dogmadi. uzunyola fazla cikmiyorum cikinca da geze geze gidiyorum zaten.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aksiyon ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hondanın sitesine bakıyorum pcx 11.3 ps yazıyor bu ps beygir mi? Sahibinden sitelerinde ise 25 hp ye kadar yazıyor kadar nasıl bi kelimedir gücü artıp azalıyormu motosikletlerin hp beygir midir buna bi açıklı getirin lütfen

PS ile HP aynı birim gibi görülüyor ama aralarında çok ufak da olsa fark var. 1 PS = 0,986 HP'dir. Yani 11,3 PS yazan motorun gücü HP cinsinden 11,14 HP'dir. Firmalar rakamlar biraz daha yüksek görünsün diye son zamanlarda bu birimi tercih ediyor. 11 HP'lik bir araçta çok fark etmeyebilir ama 150-200 HP'lik bir araçta 3-4 HP fark çıkıyor.

sahibinden.com'un detay kisitliligindan kaynaklaniyor o.

ruhsatlarda kilowatt cinsinden yaziyor turkiye'de.

8,6 kw x 1,36 = 11,7 hp (horse pulse - beygir)

1 Kw = 1,34 HP'dir.

Horse power değil miydi o?

Evet Horse Power yani beygir gücü. Ama ben kısrak demeyi tercih ediyorum. :p

benim 98 beygirlik fazer da 98 kw yazıyor..
1 kw =1.34 beygir diye biliyorum..

Ruhsatta yazanlara fazla takılmayın. Yolcu sayısı 5 yazan motosiklet bile var. :mrgreen:
Benimkinde motor gücü hiç yazmıyor, 250cc hacminde olmasına rağmen 199cc yazıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302

aksiyon degil gosteris olur bence cbr125 ile :) cok dusundum zamaninda bu motoru ama bacaklarimi saglama almak icin scooter tercih ediyorum artik. ya cc yukselt ya da daha kivrak bir govde tipi tercih et :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------

1 Kw = 1,34 HP'dir.

1 kW = 1.341 hp(inc)
1 kW= 239 cal/sn
1 kW= 860 Kcal/h
1 kW = 1.36 hp(metrik)
1 kW = 3600000 j/h

metrik kullaniyoruz biz sektordeki arkadaslar arasinda.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wawe 110 i aldım vitesliye ilk adım için ilerde cbr düşünüyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorunuz hakkında bir başlık açıp bilgi verirmirsin fotolar,ilk izlenimler felan

Nisanda gelicek geldiği gün sürer veririm izlenimleri. Üstüne oturdum vites yeri pek rahat değil onu söyliyim
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
guzel secim, radikal bir karar. ben de innova'ya talip oldum tam fuar oncesi. kalktigini ogrendim, wave bakmaya gittim. cup tutmuyor dediler standta. fiyatini oranladim bir de. acaba cb125e mi alsam diye dusunurken, hepsinden soguyup eve dondum.

ertesi hafta belirsizligi gidermek icin kafam atti gidip pcx aldim :) ama teknolojisinden oturu tercihim wave'den yana olacakti uzun yol meraki nuksetmeseydi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------

Nisanda gelicek geldiği gün sürer veririm izlenimleri. Üstüne oturdum vites yeri pek rahat değil onu söyliyim

vites pedalini ayarlayabilirsin eger benimle ayni sorunu yasadiysan. iyice yukari alip normal vitesli gibi de kullanabilirsin, orta bir ayara alip burun topuk birarada da kullanabilirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne teknolojisi varmış wawe in enjeksiyonumu diyorsunuz?
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
ne teknolojisi varmış wawe in enjeksiyonumu diyorsunuz?

enjeksiyon en belirgin farki, bunun yaninda atesleme, malzeme secimi, gorsellik gelistirilmis durumda. turkiye piyasasindaki en iyi cup su anda. crypton da kaliteli ve ucuz ama karsilastiramiyorum bu sartlarda.
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
1ltye 57 km giden bir motor,full depo 207kmleri görüyormuş..bundan iyi teknoloji şu an için yok sanırsam(Türkiyede)yalnız innova kadar kaliteli bir malzemeye sahip değilmiş..kürşat abi geçenlerde öyle birşey diyodu...ayrıca gelenler 2011 kasaymış..kürşat abi duy sesimi bilgilerine ihtiyacım var..wave hakkında öğrendiğin bir şeyler vardır senin.nede olsa cubun memlketindesin yahuuu..:))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nisanın ilk haftası dediler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst