Beydağı ve Çakmak Yaylası

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
süper olmuş ya elinize ayağınıza motorunuza sağlık paylaşım için teşekkürler bir sonrakini merakla bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
bur-k@' Alıntı:
harduro abi antalya ya gelince sizlerle tanısmak isterim seneye ehliyetimi alayım birde iyi bir motor aldım mı..
Bende tanışmak isterim elbet..Ehliyet için başarılar sana..


SARHOŞ' Alıntı:
harduro slm.bu hafta resimleri geç koydun bende hasta filan herhalde gezi yapmamış diye düşündüm.gezine ve hasta olmadığına memnun oldum iyi geziler..
Teşekkürler kardeşim, ben değil ama bilgisayarım biraz hastaydı , o yüzden gecikti gezi raporu.. :pr:

kimi' Alıntı:
güzel bi gezi olmuşa benziyo resimlerden....
Son zamanların en uzun gezisi oldu.. Hem km olarak hem zaman olarak.. Bu yüzden de çok keyifliydi..:cat:


miss ohyeah' Alıntı:
Beni de bu güzel yorumlar daha bir keyiflendiriyor..:rendeer:


İHTİYAR' Alıntı:
Çok teşekkür ederiz,bu güzellikleri bizlerle paylaştığınız için.
Paylaştıkça daha bir anlamlı oluyor.. :wiinkk:


mondialcii' Alıntı:
Süper bir gezi...
donniedarko' Alıntı:
süper olmuş ya elinize ayağınıza motorunuza sağlık paylaşım için teşekkürler bir sonrakini merakla bekliyoruz :rendeer:
Bu pazar da uzun soluklu bir geziye niyetliyiz..
Hayırlısı..:)
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Harduro hocam yardırmışsın gine dağları. Gece motorun bozulunca, dağda mahsur kaldığına dair bir duyum aldık. Alo deseydin gelirdim yardıma.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
aythakan' Alıntı:
Harduro hocam yardırmışsın gine dağları. Gece motorun bozulunca, dağda mahsur kaldığına dair bir duyum aldık. Alo deseydin gelirdim yardıma.
Sağol kardeşim geleceğini biliyorum ama önemli birşey değildi. Yedek benzin kirliymiş.. Karbüratörü temizleyip yolumuza devam ettik. Yücel arkadaşımız sağolsun bu işlerden çok iyi anlıyor.. Dağlarda mahsur kalmadık yani , sadece biraz geciktik dönüşte ..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
160
valla şu motorumun borcunu bitireyim bir ktm de ben alıcam enduro alemine akıcam. çok güzel bir gezi bu arada fotografçılıkla ilgili herhangi bi reğitim aldınızmı çünkü fotoğraflar amatör işi gibi durmuyo. gerçekten harika fotoğraflar
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
horduro abi inş olmadı antalyadan motor kiralar ucundan acık endurocu oluruz :)
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
ALPERRR' Alıntı:
valla şu motorumun borcunu bitireyim bir ktm de ben alıcam enduro alemine akıcam. çok güzel bir gezi bu arada fotografçılıkla ilgili herhangi bi reğitim aldınızmı çünkü fotoğraflar amatör işi gibi durmuyo. gerçekten harika fotoğraflar
Umarım gönlündeki motosiklete tez kavuşursun. Fotoğraf eğitimi almadım ama resim yapıyorum , onun katkısı olmuştur sanırım..

bur-k@' Alıntı:
horduro abi inş olmadı antalyadan motor kiralar ucundan acık endurocu oluruz :)
Burada motosiklet kiralayan arkadaşlarım var. Benim arkadaşlarıma indirim yapıyorlar..
Sana özel bir indirimle kiralarız uygun bir tane..:wiinkk:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
harduro' Alıntı:
Burada motosiklet kiralayan arkadaşlarım var. Benim arkadaşlarıma indirim yapıyorlar..
Sana özel bir indirimle kiralarız uygun bir tane..:wiinkk:
tamam abi hele o gün gelsin en son antalya-yesilbayırda bisiklet ile oraya yakın bir trustlik mağara vardı oraya gitmiştim at çiftliği falan vardı sonra kayboldum evi zor buldum :cherry:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
bur-k@' Alıntı:
tamam abi hele o gün gelsin en son antalya-yesilbayırda bisiklet ile oraya yakın bir trustlik mağara vardı oraya gitmiştim at çiftliği falan vardı sonra kayboldum evi zor buldum :cherry:
Arazi çok büyük olduğu için bazen orman yollarında bizim de kaybolduğumuz oluyor..
Ama motosikletle kolayca başka bir yoldan bağlantı yapabiliyorsun..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Ne diyeyim eğer bu iş yapılıyorsa bu kadar yapılır daha ötesi yok. hani bir laf vardırya Alem bana ben sana hastayım. Diye aynen öyle

Belgesel tadındaki bu gezilerinin uzun bir hayatta sonuna kadar sürmesi dileğiyle

Tabiki arkadaşlarınada selamlar
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
yine harika bi gezi ve yine harika fotolar tebrikler cok imreniyorum size...

ahhhh ahhhh geldik ankaraya paso asfalt yollar cok özlüyorum dağlara tepelere çıkmayı keşke yine antakya dağlarına çıkabilsem
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
8
Geziniz yine harika olmus, fotograflardan belli oluyor. :rendeer: tebrikler valla Keske imkanim olabilseydide gittiginiz yerleri bende gezebilseydim! :pale:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
akalteke' Alıntı:
Belgesel tadındaki bu gezilerinin uzun bir hayatta sonuna kadar sürmesi dileğiyle
Tabiki arkadaşlarınada selamlar
Güzel yorumun ve dileklerin için ben de sana teşekkür ederim arkadaşım..
Selamın başım üstüne..:cat:


ohyeah' Alıntı:
cok özlüyorum dağlara tepelere çıkmayı keşke yine antakya dağlarına çıkabilsem
Umarım yakın zamanda kavuşursun Toroslar'ına..


Lida' Alıntı:
Geziniz yine harika olmus, fotograflardan belli oluyor. :rendeer: tebrikler valla Keske imkanim olabilseydide gittiginiz yerleri bende gezebilseydim! :pale:
Çok keyifli bir gezi oldu gerçekten.. Bir sana da kısmet olsun inşallah..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst