Beydağı ve Çakmak Yaylası

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Sabah 09:00 da her zamanki benzincide buluştuk..
Depoları doldurduk..
5 er litre yedek benzin aldık..
Amacımız uzun yol yapıp gidemediğimiz uzaklıklara gidebilmek..
1ceea4ce.jpg


Tünek tepe'nin arkasından en yakın toprak yola girip ileride pozumuzu veriyoruz..
a0c8621f.jpg


84277fe5.jpg


e9d5e344.jpg


Pınarbaşı yaylasından Dereköy'e ulaşacağız önce..
İlk dere geçişimizi yaptıktan sonra ..
386bdfe5.jpg


Pınarbaşı'nı geçince güzel bir su molası..
3a7e0e4e.jpg


cc67cc0e.jpg


686bd0d1.jpg


45a0a5f2.jpg


Dereköy sapağı.. Dereköy 7 km yazıyor.
4a901d21.jpg


cbea6923.jpg


Dereköy yolunda manzara molası..
962be0c9.jpg


adb0836a.jpg


32a17d7d.jpg


Önden gidip Yücel'le Gürhan'ı görüntülemek istiyorum..
bef112e9.jpg


İşte geliyorlar..
553d5bd4.jpg


... ve gidiyorlar..
5ba66661.jpg


Dereköy'ün deresi..
7aebae56.jpg


Dereköy'ü ardımızda bırakıyoruz..
0afe8b11.jpg


Buzağı sapağı..
1cedf038.jpg


Dere geçişinde Yücel ..
2df9f2e2.jpg


.. ve Gürhan..
c83c8c4a.jpg


Beydağı Yaylası'nda eski arı kovanları..
Ayılar varken kovanları korumak için yapılmışlar..
870faec2.jpg


Beydağı yolları..
001b1519.jpg


32f9cc20.jpg


Uzun bir süre iki yanı mor çiçeklerle kaplı bu yolda gaz açtık..
9e8f11af.jpg


Sonunda Beydağı Yaylası'na ulaştık..
e1fdad99.jpg


512a4d1e.jpg

...ve yemek molası..
f0543383.jpg


Arkamızdaki manzara..
d092d6f4.jpg


Yanımıza gelen çobanla yayla hakkında bilgiler aldık..
O da burada 500 koyuna çobanlık yapmaktaymış..
300 ü kendisinin 200 ü köylünün..
f671adee.jpg


Yemek molası bitti... Yola çıkmaya hazırız..
b80ee482.jpg


İmecik köyüne yollanıyoruz..
05023664.jpg


İmecik girişinde sola Çakmak Yaylası'na dönüyoruz..
a821add1.jpg


İmecik arkamızda kalıyor..
98664667.jpg


Çakmak Yaylası yolları..
78ec585c.jpg


4ff052ae.jpg


Muhteşem bir havza..
Yakından görmek için alt yola iniyoruz..
730c2909.jpg


Ekili alanın içinde bir kaç fotoğraf..
e641db98.jpg


5ce26b37.jpg


cd4cea5e.jpg


Yeniden tırmanışa geçip zirve yapıp geldiğimiz yolları görüntülüyoruz..
1c226385.jpg


7ec69be5.jpg


Çakmak Yaylası'nın sonu..
99e758c3.jpg


a8969363.jpg


Buradaki insanlar bize kiraz ikram ediyorlar..
Bu küçük moladan sonra tekrar yola çıkıyoruz..
fd929b1b.jpg


Elmalı için yol tarifi alıyoruz..
2500 m de benzin takviyesi yapıp hava kararırken Elmalıya varıyoruz..
94763856.jpg


Elmalı'dan Korkuteli ve Antalya'ya dönüş..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
nezih abi eline sağlık yine muhteşem bir gezi olmuş, özlemiştik zaten senin gezilerini 3-5 gündür, paylaşım için sağol:rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
gcc_ondr' Alıntı:
özlemiştik zaten senin gezilerini 3-5 gündür
Teşekkürler , geçen hafta bakımlar yüzünden çıkamadım geziye..
Bu hafta acısını çıkartık..:cherry:


ibrahimkuscu' Alıntı:
yine süper bir gezi. fotolar için teşekkürler.
Sağolun..


mostwanted_57' Alıntı:
muhteşem bir gezi daha. güzel fotolar. eline sağlık :rendeer:
300 km üzerinde bir geziydi..
Yorucu ama çok güzeldi...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
motoruna eline emeğine sağlık gezmiş kadar olduk bir zamanlar oradan gecmiştik araba ile yayla havası bir başkadır hele o akan sular varyaaa!!!! anlatılmaz yaşanır anılarım depreşti :)
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
bur-k@' Alıntı:
yayla havası bir başkadır
Yükseklerde hava çok serindi , yanımızda getirdiklerimizi giymek zorunda kaldık..
Hava karardıktan sonra da epey üşüdük..


cardoso' Alıntı:
güzel gezi resimler güzel hayat güzel motor binmek güzel
Bu güzellikleri aktarabildiysek ne mutlu bizlere..
 

CUM

Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
muhteşem ,, işte bir motogeziden gösterilecek resimler böyle olur ellerinize ve motorunuza sağlık insan özeniyor ....:cat:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
harduro, her zamanki gibi doğayla iç içe ve doyumsuz güzellikleri bizlere aktardığın için teşekkürler. Daha nice başarılı, sağlıklı ve kazasız geziler dilerim.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
harduro, sayın abim ohh be senin bu muhteşem gezilerini gördük gene

devamını dört gözle bekliyorum valla
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
harduro' Alıntı:
Yükseklerde hava çok serindi , yanımızda getirdiklerimizi giymek zorunda kaldık..
Hava karardıktan sonra da epey üşüdük..

Yayladan inerken bi ara soğuktan bağırdığımı hatırlıyorum, nasıl olsa kimse duymadı :wiinkk:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
çok güzel yerler gezmişsiniz.insan bahtıkca iç cekiyor.
bu gezilerin hep devam etmesi dileğiyle.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Sevgili arkadaşlar , güzel yorumlarınız için teşekkürler ederim..
Gerçekten çok keyifli bir keşif gezisi oldu..
Tünektepe - Elmalı 180 km
Elmalı - Antalya 120 km
Toplam 300 km...
11june20068ev.jpg
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
harduro abi antalya ya gelince sizlerle tanısmak isterim seneye ehliyetimi alayım birde iyi bir motor aldım mı arada bir antalya yaparız inş sevgi ve saygıyla kal devamını beklerim gezilerinin :)
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
harduro slm.bu hafta resimleri geç koydun bende hasta filan herhalde gezi yapmamış diye düşündüm.gezine ve hasta olmadığına memnun oldum iyi geziler..
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
42
herşey çok güzel görünüyo paylaştığınız için teşekkürler...
yaşayarak olmasa da sayenizde biz de keşfediyoruz güzellikleri...
::melek02:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst