City Grip hız endeksi S, yani 180 km/s. Bu hızı geçeceğinizi sanmıyorum. Yani yüksek hızda güvensiz bir lastik değil, fakat düşünceniz bu hızlarda virajlarda yatayım kalkayım şeklindeyse daha sportif bir lastik almanız gerekebilir. Michelin'de Pilot Sport var ama Beverly'e uygun ebadı yok.
Bence maceraya gerek yok, City Grip alın, yüksek hızlarda da çok fazla limitleri zorlamayın.