Beterin Beteri..

Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
242
Yorumsuz.::silent:

Big-Mirror.jpg
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bunu gece taşıdığını düşünsenize. arkadan gelen araba aynanın yansımasını kendi farları sanıp da ne yapar sizce?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ya aynaya değil de aynadaki görüntüye dikkat ettiniz mi? ben şimdi ettim de.. en arkadaki motosiklettekini gözüm bir yerden ısırıyor ama çıkartamadım....
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
oldukça
ama karbüratörün senkronize çalışması çok önemli. roket gibi bişey açıkçası. başlangıç motoru değil kesinlikle değil... geçiş motorundan biraz daha üst, ustalık için az kalır... anlatabildim sanırım :)
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
76
Zaman zaman bu pozisyonlara benim de girdiğim oldu :)
Dayım camcılık yapıyor ve ben lisedeyken hep ona yardım ederdim, araba da olmadığı için motorsikletle taşırdık camları aynaları. Ayna da büyük olunca buna yakın görüntüler ortaya çıkıyordu:)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok daha neler!

Burası neresi arkadaşlar?Bileniniz var mı?
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
adamın önü ve arkası hep motosiklet ve bisiklet dolu arkadaşlar. aynadan da baya görünüyo o kalabalık.:cherry: o sıkışıklıkta arbaya binilmez zaten binilsede kaldırımda araba kullanmaya benzer:queen: binerseniz de adamlar küfür eder.:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
daha önce deeeeeeeeeeefaaaaaaaaalaarcaaaaaaaa yayınlanmıştı. paylaşım için sagol:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O yeni dikiz aynası....Bakmasını bilmeyenler için özel tasarlandı....:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
sipariş etsek bize de bi ayna getirirler mi acep :silent:
böle ce orjinalini görürüz bu görüntünün :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işin aslı bu aynada siyahlimuzine bakıcam desene sen:mrgreen:
bak arkadan4.sıradakı abı de cep telefonuyla konusuyo motorun ustunde......
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
Arkadan gelen kalabalik gercektende dikkat cekici! Buyuk ihtimalle uzak dogu ulkelerinden biri olsa gerek! O kadar yogun motor kullanilan bir yerde de herhalde arabayla o aynayi tasiyamazlardi! Trafikte hareket dahi edemezlerdi! O yuzden mecbur motorla tasimislar sanirim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst