ekmek parası için mi yaptılar bu taşımacılığı?
yok dayıcım, adam günde 3 öğün ayna taşımazsa olmuyormuş. doktor reçete yazmış.:queen: :queen:
ya aynaya değil de aynadaki görüntüye dikkat ettiniz mi? ben şimdi ettim de.. en arkadaki motosiklettekini gözüm bir yerden ısırıyor ama çıkartamadım....
O yeni dikiz aynası....Bakmasını bilmeyenler için özel tasarlandı....![]()
O yeni dikiz aynası....Bakmasını bilmeyenler için özel tasarlandı....![]()