BEŞİKTAŞ'A başarılar

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
:) BEŞİKTAŞ'IMIZA pazar akşamı fenerbahçe karşısında başarılar dilerim.Dilerim kadıköyden zaferle ayrılırız.KARTAL GOL GOL GOL
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
41
Bende bir FENER Lİ olarak size bol şanslar diliyorum. Ama Kadıköy'den zaferle ayrılmak cok zor. Dostluk ve Spor lazansın diyorumm...FAnatiklere sesleniyorum sadece spor olsunn, kavga olmasınn...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
YoL__CaNaVaRi' Alıntı:
aman Kiz MiLLeti DeiLMi MotordaN ne anLArsiNiz Yesil SAhaya CeVİrdiNiz BUrayi :p

:farao: :farao:

bazı kız arkadaşlarım benden bile fanatik :) sana katılmıyorum. ayırıca bu tür mesajlarla elde etmek istediğin ne anlamadım Yol_CAnavari.

bu arada ben de beşiktaşlıyım. ne yalan söyleyim pek güvenmiyorum ama. yensen de yenilsen de KARTALLAR YÜKSEK UÇAR :rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
87
KADIKÖYDENDEN CIKIS OLMAZ, BU KURALI KİMSE BOZAMAZ
EY BESİKTAS GİRDİN İŞTE KADIKÖY CEHENNEMİNE............


GFB_01 BroCK
(yazdıklarım tehtit olarak algılanmasın, sadece SARACOGLUNDAN 3puanla cıkılamayacagı vurgulanıyor)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst