Beşiktaş Ortaköy'de Motosiklet Kazası

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Kaçan kaçmış sayılmaz bence, çünkü sebebiyet vereceği bir durum olup olmamasının hiçbir önemi yok, motorcunun çarptığı araca bir sorun yaratmışsa sürtmüşse falan sorumludur, gitmesinde bir sorun yok, motorcu kendi hatasına bahane arıyor, halen kuralları öğrenmemiş, takip mesafesi trafiğin altın kuralı, takip mesafesi ve gerekli hız durumuna uymuyor, bunun neticesinde hatasıyla araca vuruyor, arkadan bir araca vurursan, geri geri gitmediği sürecek %100 kusurlu sensin, hiçbir mazeretin yok, en ufak hakkın yok!
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
demek kı oraya fırlayan bırısı bır hayvan falan olsa ona da küsküleyecekmiş . durduk yere arabaya da zarar verdı
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
kaza yapmayacak r25 yoktur.
geçmiş olsun evladım.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Haber başlığı "dehşet" olarak yazılmış, vay arkadaş. basın ne güzel de genişletiyor mevzuları.

Takip mesafesi yeterli gözükmedi bana; ama tabi kaçan dingil kurallara uysaydı sıkıntı yoktu.

Zİncirleme dingil kazası diyoruz buna.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,030
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bir de lastikleri (veya sürüş / fren tekniği) b.ktan galiba, durulamayacak gibi de değilmiş aslında...
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
423
Ehliyet alırken derslerde 'Aha bu gaz, aha bu da fren' yerine biraz trafik bilgisi ve en önemlisi de insan görgüsü ve saygısı verilse bu tür kazalar olmaz.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Bu yolda az çok sürenler iyi bilir. Sizce burada motosiklet sürücüsü uslu ve sakin mi gidiyor ? Videonun başındaki takip mesafası ve kaza olmadan önceki takip mesafesine bakıldığında zaten motosikletin aracı geçmek için Nereden bakarsan bak herşey hata. Hava yağışlı kullanılan yolda bina ve otopark çıkışları var bunlar görüle görüle bir araca madem duramayacaksan bukadar niye yaklaşılır? O yolda yola sürekli araç ve yaya çıkabiliyor iyi ki bir yaya yada hayvana çarpmamış arkadaş. Hepimize bir tecrübe olsun kazası..
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
karşı taraf beni bağlamıyor. arabadaki adam başka sebepten de ani durabilirdi.
gereksiz hızlı gitmiş.
araba 4 teker abs li zırınk diye duruyor. ama o motor öyle durmaz ağa.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,842
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Böyle konular açılması iyi oluyor aslında.
Böylece daha önce ehliyet kursunda anlatılan ve sonrasında eğitim alırken hocanın söylediklerini kendi başıma gelmeden yaşanmış örnekle görebilme şansım oluyor. Yoksa bir süre sonra aşırı dikkatli gitmeyi bırakıp, bak yanımdan beni geçen motorlara bişey olmuyor ben de onlar gibi öndeki araçlara yakın gideyim diye insan bildiklerini unutabiliyor bir süre boyunca başına bir iş gelmeyince. En azından bu örnekleri görünce kendi başımıza gelmeden tekrar hatırlamış pekiştirmiş oluyoruz bildiklerimizi.

Bilmeyenler de burada anlatılanlardan sonra umarım öğrenirler de daha güvenli sürmeye başlarlar.
Şakaya gelir yanı yok. Haklı bile olsak trafikte en zayıfız, haklı olmaktansa hayatta kalmak daha önemli.
 
Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
462
Yazık olmus kazada motorcu Arkadasin dikkatli olmadigi görünüyo cünkü öküzlerin oldugu bi trafige cıkıyoruz gecmis olsun
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Ehliyet alırken derslerde 'Aha bu gaz, aha bu da fren' yerine biraz trafik bilgisi ve en önemlisi de insan görgüsü ve saygısı verilse bu tür kazalar olmaz.

Trafik ders konularına "Trafik Adabı" ekleneli epeyce oluyor, olmaya oluyor da insan aynı insan. Ne öğretsen de iki güne yine aynı insan.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
423
Trafik ders konularına "Trafik Adabı" ekleneli epeyce oluyor, olmaya oluyor da insan aynı insan. Ne öğretsen de iki güne yine aynı insan.

Çok doğru tespitte bulunmuşsunuz. Bu iş trafik eğitimiyle 10 saatte öğrenilmez. Çocukluktan itibaren aileden gelmeyen kültürü veremezsiniz. Veremediğiniz için de yaya geçitlerinde üstünüze araba sürerler. İnsana saygı ailede öğretilmedikçe bu iş çözülmez.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
R25 olayı zaten başlı başına ayrı bir konu. motor teknik olarak değil camiası.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182

yok öyle değil bütün r25 cileri katmıyorum tabikii sadece benim gördüklerim en azından çoğu.... tuhaf arkadaşlar bitirim bitirim konuşmalar, atar gider herkese, herşeyi en iyi ben bilirimcilik .... altını kalın kalın çiziyim her R25 ciyi katmıyorum benim gördüklerimin çoğu bu tipde ama....
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
yok öyle değil bütün r25 cileri katmıyorum tabikii sadece benim gördüklerim en azından çoğu.... tuhaf arkadaşlar bitirim bitirim konuşmalar, atar gider herkese, herşeyi en iyi ben bilirimcilik .... altını kalın kalın çiziyim her R25 ciyi katmıyorum benim gördüklerimin çoğu bu tipde ama....

Bu yüzden MT-25 aldım maalesef :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst