Beşiktaş Ortaköy'de Motosiklet Kazası

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konvoydaki kabahatli tamam... Ya motorlu ???
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,019
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Arkadaşımıza geçmiş olsun, karşı şeride giren çok hatalı olmakla birlikte motorcu arkadaş takip mesafesine
ve hız limitlerine uymuyormuş; en önemli kural -> kendi şeridinde durabileceğin hız ve takip mesafesinde sürüş yapacaksın...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
67
Bir keko sulalesinde malesefki iradeler konvoyda asi tehlikeli hareketler yapilarak ispat edilmeye calisilir. İşin kötü yani bu topluluklarda kontrollü üreme yoktur. Vicdanda olmadigi icin isledikleri suclari kabahatlari yokmus gibi gormeye calisirlar. Adaletin olmadigi yerde rahmetde olmaz diye bosuna dememis atalarimiz. Butun cilelerimiz adaletsizlikten.
 
Katılım
16 Eki 2018
Mesajlar
507
Olmayacak şey her an olabilirmiş gibi davranmak lazım trafikte. boşuna bağırmış çağırmış motorcu arkadaş gidenin arkasından.. tamam karşı şeride giren araç kendi çapında hata yapmış olabilir ve bu kazanın sebep olanı ters şeride giren arkadaştır ama kazanın sorumlusu kendisi değildir. siyah jip başka bir sebepten dolayı da fren yapmış olabilirdi. önüne bir çocuk ya da hayvan atlamış olabilirdi. lastiği patlamış olabilirdi. araç arızalanmış olabilirdi. gökten önüne buzdolabı bile düşmüş olabilirdi. motosikletli arkadaşın her ihtimali düşünüp takip mesafesini her an her şey olabilirmiş gibi bırakması gerekirdi. hatanın %100 ü motorcu arkadaşımızda bana göre maalesef..
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
Takip mesefasi önemli. Arkadan vuran motorlu arkadaş. Yola çocukta atlayabilirdi kedi de atlayabilirdi ozaman da kediyi mi kovalayacaktı ? Benzer şekilde bir kaza geçirdim. Işıklardan kalktık birkaç metre öteden kavşaktan sola dönecez. Sağımdaki adam sıkıştırmaya başladı, birazda yaşlıydı yol verdim. Önüme geçti onun önündeki fren yaptı, amca fren yaptı, ben fren yaptım ve arkadaki geldi vurdu. İlk baş amcaya kızdı sonra bana neden yol veriyosun dedi. Dedim takip mesafesinden ve arkadan vuranın suçlu olduğundan haberin var mı ? Ondan somra sustu.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Geçmiş olsun motorcu arkadaş %100 suçlu bana göre.. yerler ıslak,asfalt soğuk yüksek ihtimal... takip mesafesi yok.. sürati fazla orası palanga caddesi ortaköyün üst kısmı orda çok sık kazalar olur .. Bu hatalı sollamalar orada çok oluyor bu olmasa başkası olabilirdi ..

Kışlanın önünden ortaköye sarkıyım demiş çok yanlış bir istikamet izlemiş.. Ben bile hayatım levent maslak beşiktaş üçgeninde geçiyor ortaköye giderken o istikameti kullanmam.. Trafik tecrübesizliği ve pilotaj acemiliği başka bir şey değil o yolda tam aksine çok temklinli olabildiğince düşük hızda gitmesi gerekirdi.. ortaköyden çıkan gençler mençler illa birileri zıpırlık yapıyor.. tekrardan geçmiş olsun..
 
Katılım
11 Ara 2018
Mesajlar
51
:) %100 motorcu mu suçlu :) karşıdan gelende yüzde 1 de mi suç yok. Bu kafa değişmedikçe bir şey olmaz tabi bizim trafikten.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
:) %100 motorcu mu suçlu :) karşıdan gelende yüzde 1 de mi suç yok. Bu kafa değişmedikçe bir şey olmaz tabi bizim trafikten.

bu kafa değişmez 17-18 yıl beşiktaşda oturdum şimdide leventteyim işyerim maslakda kısaca hayatım bu üçgende.. yukarda yazdım o araba kazaya sebebiyet olan araba sollamaya çıkmasa 10 metre sonra başkası çıkardı sollamaya o yol böyle bir yol.. genelde ortaköyde piyasacı gezip tozan gazlayan hava atayım diye tura çıkan gençlerin tur rotası içinde olan bir yol birde e-5 çıkış yolu ..

Türkiyede yaşıyorsan tek yönlü şehir içi yolda heleki merkezlerde gaz açmıycaksın süratli gitmiyceksin.. aliyi suçla hatalı sollmadan veliyi suçla suçluda ama sen önlemini almadıkdan sonra asıl suçlu sensin.. arkadaş hatalı sollamadan kaza yapmıyor süratli olduğu ve takip mesafesini korumadığı için kaza yapıyor.. süratli olmasa yada takip mesafesini korusa zaten bu kaza olmazdı.. Tekrardan arkadaşıma çok geçmiş olsun diyorum Allahdan hiç bir şey olmamış iki tarafada gördüğüm kadarı ile maddi bir zararda yok motordada arabadada..
 
Katılım
11 Ara 2018
Mesajlar
51
Bizde trafik cezası kanun kitap olmadığı için hala maganda düğün konvoyları kornayla etrafı rahatsız eder. Hayvan gibi kullanır tehlike saçar. Suçlu budur işte. Bu zihniyettir suçlu olan. Köy yerindeki adetleri şehre taşıyandır suçlu. Sen ne hakla deli gibi korna çalar, trafiği tıkar bir de üstüne hatalı sollama yaparsın. Ama ne desen boş. Memleketin yüzde 80-90 ı böyle. Köyden gelmiş şehre. Eğitim öğretim sıfır. Tesadüf 3 kuruş kazanır ve kendini şehrin sahibi sanır. Bu durum da degismez. Degisse de biz goremeyiz ins. cocuklar gorur. Tamamen cehalet. Bu ulkenin en buyuk sorunu cehalet ve hak yeme. Sorsan yuzde 99 musluman ama herkes hak yeme derdinde. Etrafiniza bakin hak yemeyen (trafikte, iste, sira beklerken vb. Bir suru olayda) hak yemeyen goremezsiniz.


Ben arkadaşı çok hızlı görmedim. Takip mesafesi de fena değl gibi ama bu konuda uzman değilim sizler daha iyi bilirsiniz. Bi anlik bi olay oldugu icin duramamis ama iyi yavaslamis ki fazla hasar olmamis.
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
560
Motosikleti
Forza 250
Bizde trafik cezası kanun kitap olmadığı için hala maganda düğün konvoyları kornayla etrafı rahatsız eder. Hayvan gibi kullanır tehlike saçar. Suçlu budur işte. Bu zihniyettir suçlu olan. Köy yerindeki adetleri şehre taşıyandır suçlu. Sen ne hakla deli gibi korna çalar, trafiği tıkar bir de üstüne hatalı sollama yaparsın. Ama ne desen boş. Memleketin yüzde 80-90 ı böyle. Köyden gelmiş şehre. Eğitim öğretim sıfır. Tesadüf 3 kuruş kazanır ve kendini şehrin sahibi sanır. Bu durum da degismez. Degisse de biz goremeyiz ins. cocuklar gorur. Tamamen cehalet. Bu ulkenin en buyuk sorunu cehalet ve hak yeme. Sorsan yuzde 99 musluman ama herkes hak yeme derdinde. Etrafiniza bakin hak yemeyen (trafikte, iste, sira beklerken vb. Bir suru olayda) hak yemeyen goremezsiniz.


Ben arkadaşı çok hızlı görmedim. Takip mesafesi de fena değl gibi ama bu konuda uzman değilim sizler daha iyi bilirsiniz. Bi anlik bi olay oldugu icin duramamis ama iyi yavaslamis ki fazla hasar olmamis.

Takip mesafesi fena değil gibi gözüküyor belki başkası o mesafede durabilir. Ama arkadaş durayamacağını bilmiyor. Bu yüzden mesafeyi daha çok açmalıydı.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
O mu bu mu hatalıya girmeyeceğim ama;

Motosikletli hem geç fren yapıyor, hemde frenle birlikte debriyaja basıyor.

Debriyaja basmasa motor freninin etkisiyle durabilirdi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
R25 değil mi o? Allah bilir IRC'ler ile gidiyordur. Egzoz parası daha önemli tabi.

Motorcunun koruma öncelikleri:

1- Kendisi
2- Motoru
3- Etrafındaki nesneler

Ben bunları düşünüyorum. Şimdi arkadaş kendisini korumadı, motorunuda koruyamadı, etrafındakileri de koruyamadı. Eee başka ne kaldı? Araba %100 suçlu olsun ki bu bizi bağlamaz çünkü öndeki araba ile kafa kafaya çarpışmadılar. Bu durumda bir suç durumu olmadı. Kameralarda plakaya ceza göndermedi.

Motorlu, önündeki arabaya arkadan çarptı. %100 kusurlu oldu. Adamın arabasını yaptıracak. Geçmiş olsun der. Kendisinin iyi olmasından dolayı rahat hissederim.
 
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
267
İlk defa Beşiktaşa gitmiştim. Vodofane park'ın ordan sola bir dönüş var yukarıya çıkarken. Lan dedim ben burda pegleri sürtererek dönerim ne güzel bi dönüş burası dedim açtım gazı aradan 3-5 saniye bi geçti önümde trafik komple durmuş. O korkuyu hala hissederim. Trafiğin orda sıkışınca bi alt tarafı kontrol etme gereği duydum....:pr:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Bu olaydaki durum her gün, her trafiğe çıkışta yaşanabilecek bir şey maalesef.

Arkadaş böyle sürmeye devam edecekse daha çok karışır bu tarz kazalara.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
hızlı gençlerin mutlak sonu. daha hızlı olsa daha kötü olur.
bazen de önünde araba olmaz direk kafa kafaya patlar. o zaman cenaze namazı oluyor.

acil durumda durabileceğiniz hızlarda gidin. yerler ıslaksa daha da yavaş gidin. hızlı giden geri dönmedi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------


birde salak gibi arabanın hızında gitmeyin. araba frene basar zank diye durur. sen de böyle sinek gibi yapışırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst