- Katılım
- 9 Eyl 2017
- Mesajlar
- 116
- Motosikleti
- Kawasaki ZX-4RR
- Konu Yazar
- #1
%100 motorcu mu suçlu
karşıdan gelende yüzde 1 de mi suç yok. Bu kafa değişmedikçe bir şey olmaz tabi bizim trafikten.
Bizde trafik cezası kanun kitap olmadığı için hala maganda düğün konvoyları kornayla etrafı rahatsız eder. Hayvan gibi kullanır tehlike saçar. Suçlu budur işte. Bu zihniyettir suçlu olan. Köy yerindeki adetleri şehre taşıyandır suçlu. Sen ne hakla deli gibi korna çalar, trafiği tıkar bir de üstüne hatalı sollama yaparsın. Ama ne desen boş. Memleketin yüzde 80-90 ı böyle. Köyden gelmiş şehre. Eğitim öğretim sıfır. Tesadüf 3 kuruş kazanır ve kendini şehrin sahibi sanır. Bu durum da degismez. Degisse de biz goremeyiz ins. cocuklar gorur. Tamamen cehalet. Bu ulkenin en buyuk sorunu cehalet ve hak yeme. Sorsan yuzde 99 musluman ama herkes hak yeme derdinde. Etrafiniza bakin hak yemeyen (trafikte, iste, sira beklerken vb. Bir suru olayda) hak yemeyen goremezsiniz.
Ben arkadaşı çok hızlı görmedim. Takip mesafesi de fena değl gibi ama bu konuda uzman değilim sizler daha iyi bilirsiniz. Bi anlik bi olay oldugu icin duramamis ama iyi yavaslamis ki fazla hasar olmamis.