Beraat Kandiliniz Mübarek Olsun....

Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
tüm müslküman aleminin berat kandilini bugün bu forumdan ikinci kez mübarek olmasını Cenabı Allahtan temenni ederim...

(doğrusu beraat değil berat kandili olmalı ...)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Herkesin kandili mübarek olsun.

Allah dualarınızı kabul etsin.

Tubiş abla seninde doğum günün kutlu olsun, nice yıllara.:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
tüm müslküman aleminin berat kandilini bugün bu forumdan ikinci kez mübarek olmasını Cenabı Allahtan temenni ederim...

(doğrusu beraat değil berat kandili olmalı ...)

isminde ve böyle detaylara takılı kalıyoruz hep ama bunun kadar acaba nedir bu beraat kandili diye merak edip ilgilenmiyoruz ?
Acaba sorun nerde :silent:

Herkesin kandili mübarek olsun.

Allah dualarınızı kabul etsin.

Tubiş abla seninde doğum günün kutlu olsun, nice yıllara.:rendeer:

Bu kandil her yıl 10 gun oynar :)
Yani tubisin dogum gunu degil sevgili aye:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Hayırlı kandiller tüm MT ailesine ve tüm insanlık alemine.
Bu arada Cerrahi imam mısın acaba?
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
isminde ve böyle detaylara takılı kalıyoruz hep ama bunun kadar acaba nedir bu beraat kandili diye merak edip ilgilenmiyoruz ?
Acaba sorun nerde :silent:

doğrusunun nasıl yazıldığını burada sizlerle paylaştığım için özür dilesem mi abes olur, yoksa sizin "hattamı düzelttiğiniz iin teşekkür ederim" demeniz mi ?...



polimiğe gerek yok...:rendeer:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu kandil her yıl 10 gun oynar :)
Yani tubisin dogum gunu degil sevgili aye:)

Hocam ne bileyim ben, türkçe böyle işte.

Bakış açısına göre iki manada çıkıyor, "doğduğum dün kandilmiş" veya "bugün doğum günüm ve kandile denk geldi", benim günahım ne şimdi :p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
doğrusunun nasıl yazıldığını burada sizlerle paylaştığım için özür dilesem mi abes olur, yoksa sizin "hattamı düzelttiğiniz iin teşekkür ederim" demeniz mi doğru olur?...



polimiğe gerek yok...:rendeer:

polemige önce ben baslayayım o zaman.
Ben hatamı düzeltip dogru olanı yazmamı sagladıgınız icin tsk ederim. :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah'ım güzel Rabbim bu mubarek gecenin hürmetine istanbulda yagmuruda gosterdi biz gunahkar kullarına.
.... suyunuzu çekip alı versek kim bir damla su verir ... diyor kuranda allah
allahım sana sonsuz şükr ve hamd olsun bunca isyanımıza rağmen rahmetini esirgemiyorsun elhamdu lillah
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Rabbim bu gecelerin yüzusuyu hurmetine; tüm motosiklet camiasını hertürlü kazalardan belalardan korusun..Rabbim daima huzur dolu günler nasib eylesin. Herkesin kandili mubarek olsun...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Tüm Islam Alemiinin Berat Kandilini Kutlar.saglikli Huzurlu Mutlu Bir Yil Geçirmemiz Dilegiyle.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadaşlar herkesin ve tüm islam aleminin kandili mübarek olsun Allah dularınızı boşa çıkarmasın
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
228
öncelıkle tum mt nın ve muslumanların kandılı mubarek olsun.
cerrahı krdsım paylasımın için sağol.Allah razı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst