tüm müslküman aleminin berat kandilini bugün bu forumdan ikinci kez mübarek olmasını Cenabı Allahtan temenni ederim...
(doğrusu beraat değil berat kandili olmalı ...)
Herkesin kandili mübarek olsun.
Allah dualarınızı kabul etsin.
Tubiş abla seninde doğum günün kutlu olsun, nice yıllara.:rendeer:
Hayırlı kandiller tüm MT ailesine ve tüm insanlık alemine.
Bu arada Cerrahi imam mısın acaba?
isminde ve böyle detaylara takılı kalıyoruz hep ama bunun kadar acaba nedir bu beraat kandili diye merak edip ilgilenmiyoruz ?
Acaba sorun nerde :silent:
Bu kandil her yıl 10 gun oynar
Yani tubisin dogum gunu degil sevgili aye![]()
doğrusunun nasıl yazıldığını burada sizlerle paylaştığım için özür dilesem mi abes olur, yoksa sizin "hattamı düzelttiğiniz iin teşekkür ederim" demeniz mi doğru olur?...
polimiğe gerek yok...:rendeer: