benzinlikte arabasını yıkayan lüks araç sahibi

T3Z

Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
54
Zengin olup 1 liralık 0,5 ml. pet şişe su alıp içmesi kadar doğal birşey bu. Buraya konu açacak kadar niye rahatsız etti ki bu konu seni?
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Belkide yıkamacıda sıra beklemek istemedi.Ben arabayı bırakıyorum 2 3 saat sonra gidip alıyorum anca yıkıyorlar.Hafta sonu çok sıra oluyor.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Sanane birader.
İrite olmuş bir de. Allah allah.

Zengin, fakir, çene ilişkisini kanıtlıyorsun.

giphy.gif
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Ben de artık kendim yıkıyorum.
1- O köpükler arabaya ve motora zarar veriyor, sıkmamak lazım
2- Yüksek basınçlı su yakın tutulursa plastik aksamdaki boyaları kaldırabiliyor, ordaki adamın umrunda olmuyor
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Bilmeden yorum yapmayin lutfen. Zengin olmasi neyi farkli kiliyor.

Belki adam (benim gibi) kendi yikamaktan, arabasiyla ugrasmaktan zevk aliyor.

Ya da o sirada aracin yilanmasimlazim ve gittigi tum yikamacilar da sira var.

Belki arac adamin degil, sadece soforluk yapiyor ve patron araci yikamasini soyledi.

Sekle semale gore on yargi yapmayi nie bu kadar seviyoruz acaba
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Kimse kimseye karışamaz. Adam belki kendi arabasını kendi yıkamaktan zevk alıyor. Birde o benzinlikte ki 1 TL olan köpükte kostik var. Boyanın içine ediyor.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
nasildi o söz dostum;
çocugunuzu eğitirken fiyatina gore degil, kiymetine gore siniflandirmayi ogretin...

gerci, bunun icin anne-babanin da ayni egitim ve ogretimi almis olmasi gerekir..

alinda bizim MEB bakanliginin bile adinda hata var... Milli EĞİTİM diye sifati vardir ama, okullarimizin adi ilkÖĞRETIM'dir.

çocuk/kişi eğitimi ailesindan alir ( yeme -icme, orf-adet gibi konular egitimdir ) ama okuma-yazma, sosyal bilimler vs.. ogretimdir.
bir tek; beden EĞITIMI dersi bakanligin adina uygundur...
velhasil kelam, örgun EGITIM tanımlaması da yanlistir.
peki nasil ve ne olmalidir derseniz; ben bilmem ama, kapital sistem, fiyat/performas diye tanimlarken, insani degerler, fiyat/kiymet olarak tanimlar...
varin kendinize yakisani yapin!
nerden nereye gelmişsin okurken içim kıyıldı.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
nerden nereye gelmişsin okurken içim kıyıldı.

:)))
suncacik seyi okurken iciniz kiyildiysa, bir kitap icin neler hissediyorsunuzdur diye merak ettim...
o vakit soyle diyeyim;

anlayana sivrisinek solo
anlamayana bando...

en sonda da demisim ya, herkes kendine yakisani yapsin..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
nasildi o söz dostum;
çocugunuzu eğitirken fiyatina gore degil, kiymetine gore siniflandirmayi ogretin...

gerci, bunun icin anne-babanin da ayni egitim ve ogretimi almis olmasi gerekir..

alinda bizim MEB bakanliginin bile adinda hata var... Milli EĞİTİM diye sifati vardir ama, okullarimizin adi ilkÖĞRETIM'dir.

çocuk/kişi eğitimi ailesindan alir ( yeme -icme, orf-adet gibi konular egitimdir ) ama okuma-yazma, sosyal bilimler vs.. ogretimdir.
bir tek; beden EĞITIMI dersi bakanligin adina uygundur...
velhasil kelam, örgun EGITIM tanımlaması da yanlistir.
peki nasil ve ne olmalidir derseniz; ben bilmem ama, kapital sistem, fiyat/performas diye tanimlarken, insani degerler, fiyat/kiymet olarak tanimlar...
varin kendinize yakisani yapin!

10 yaşındaki çocuk fiziksel güdülenmenin dişlileri arasına sıkışmaya başlamış,
iş böyle iken nasıl kurtarırız çocukları bilemiyorum.
konuşuyoruz,
anlatıyoruz.
ne çare.
içinde yaşadığımız toplum öyle kokuşmuş ve çürümüş ki,
devlet eğitimi "yeniden dönüşüm" görevinin ifasıdır.
daha anlaşılır biçimde anlatmak gerekir ise sisteme taze et yetiştirir.
mevcut eğitim sisteminin cehalete dayandırılmak istenmesinin esas noktası da bu olsa gerek.
çok bozuk düzendeyiz.




ey romalılar,
yetime edilen tecavüzü görmediniz mi ?
ne oldu dillerinize ?
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Bunun seni ilgilendiren kısmı nerede onu anlayamadım. kimin arabasını nasıl yıkadığından sanane? arabasını seviyordur yıkar, arabasını başkasına teslim etmek istemiyordur yıkar, yıkarda yıkar. Ne seni ne beni ilgilendirir
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Valla benim borç paçamdan akıyor, geçen gün tam 100 TL bayıldım yıkamaya. Azıcık bir zift vardı ön kapının altında, ondan verdiydim yıkamaya, fiyatını sormadım, öderken de kafam çok bozuktu iş yüzünden, sonradan aklım başıma geldi, acısı hala içimde.
Boş zamanlarda insanı deşarj eder arabayla ilgilenmek, hele ki benim eski ev gibi müstakil bir evin bahçesinde yapacaksın o işi, kendini de yıkayacaksın arada bir, o fan deliklerine falan içine , içine dalacaksın bir bez ve çubukla, plastik ve deri aksamları güzelce bi yağlaycaksın badem yağı ile...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Valla çok eleştiremiyorum çünkü bana göre araç yıkatmanın ederi 25 TL değildir. Zaten o 25 TL'leri gözü kapalı vermeye razı olan zenginler yüzünden bu fiyatlar bu duruma geldi, bu arkadaş hiç değilse istemeden durumu protesto etmiş oluyor. Araç yıkayıcılar işi iyice soygunculuğa döktüler. Yerden sürekli çektikleri sular da cabası. Yazdıkça açılıyorum, o dinlenme tesislerinde 7 gün 24 saat suyu kapatmadan akıtıp, tek sileceği kaldırmazsan default olarak araç yıkayan eşkiyayı/çeteyi devlet olsam sopayla kovalar, ocaklarını söndürürdüm. Dünyanın hiçbir yerinde yeraltı kaynaklarının bu şekilde acımasızca sömürüldüğü görülmemiştir.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Valla çok eleştiremiyorum çünkü bana göre araç yıkatmanın ederi 25 TL değildir. Zaten o 25 TL'leri gözü kapalı vermeye razı olan zenginler yüzünden bu fiyatlar bu duruma geldi, bu arkadaş hiç değilse istemeden durumu protesto etmiş oluyor. Araç yıkayıcılar işi iyice soygunculuğa döktüler. Yerden sürekli çektikleri sular da cabası. Yazdıkça açılıyorum, o dinlenme tesislerinde 7 gün 24 saat suyu kapatmadan akıtıp, tek sileceği kaldırmazsan default olarak araç yıkayan eşkiyayı/çeteyi devlet olsam sopayla kovalar, ocaklarını söndürürdüm. Dünyanın hiçbir yerinde yeraltı kaynaklarının bu şekilde acımasızca sömürüldüğü görülmemiştir.

o akıtılan suyla kaç insan, kaç hayvan, kaç bitki susuzluğunu giderirdi.. kısa zamanda yeniden kirlenicek olan bi metal yığınına su israfı yapmak ne demek. dinlenme tesislerine de zaten diyecek bişey yok. otellerde duş alırken bile içimden 50 ye kadar sayıp çıkarım bedava deyip geçmem. benim gibi olun
 
Katılım
20 Mar 2014
Mesajlar
82
o kadar para vermiş, lüks araba almış lakin benzinlikte köpük makinası ile cebelleşen insan gördüm, irite oldum.

ulan hadi bizim gibi fakirlerin başka çaresi yok da, sen 20 lira ateşlemekten neden imtina ediyorsun, a dürrük. cebinde komodo ejderi mi var?

Hocam hemen aklıma şu laf geldi, fakirin boşverdiği ile zengin 6 ay geçinir diye :)


20TL+3-5TL bahşiş yerine 3TL ye kendi işini halletmiş işte.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Araba yıkamak bir iş değil, zul değil.
Ayrıca yıkamacılar arabayı hakkıyla yıkamıyorlar.
Benim iyi bir arabam var sık sık petrolde kendim yıkarım.
Elime yapışmaz. Para kolay kazanılmıyor.
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
203
iyi arabam var ve benzinlikte kendim yıkıyorum ( köpüğünü kullanmıyorum )
yıkamaya götürdüğümde ne olduğu bilinmeyen köpük basıyorlar ve her yıkamadan sonra kendim sağı solu silmek zorunda kaldığım için kendim yıkıyorum
zenginlik ve fakirlikle alakası yok
doğanda geliyor mercedes sahibide
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Aracını kendi yıkayan zengine irite olduğun sürece fakir kalmaya mecbursun.
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Sen arabayı alamadığın için irite oluyorsun orası kesin.
Rahatsız olmak daha Türkçe, onu kullan öncelikle.

Ardından da ekleyeyim.
Bastırdım 115k parayı SUV araca, çıktım Antalya yoluna, yanımda ailem.
Durduk Afyon tarafında, aldım hortumu, yaz ayında hem serinledim, hem de arabamı yıkadım.
Zoruna mı gidiyor?

Burada ergen tavırla ağlak başlıklar açacağına, git iş öğren, çalış benim gibi, sen de alırsın. Sonra ister 250 TL verir AVMde yıkatırsın, ister kendin hortumla yıkarsın. Sana ne? Kime ne?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst