- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
o kadar para vermiş, lüks araba almış lakin benzinlikte köpük makinası ile cebelleşen insan gördüm, irite oldum.
ulan hadi bizim gibi fakirlerin başka çaresi yok da, sen 20 lira ateşlemekten neden imtina ediyorsun, a dürrük. cebinde komodo ejderi mi var?
ulan hadi bizim gibi fakirlerin başka çaresi yok da, sen 20 lira ateşlemekten neden imtina ediyorsun, a dürrük. cebinde komodo ejderi mi var?