Benzine 8 kuruşluk yeni indirimmm

Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
yılbaşı değil.seçime kadar 3 lira olur heralde benzin.sonrada iyi bi 6 liraolur heralde :D
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
3.50 den fazla benzin parasİ haramdır haram. Seçimlere kadar 3 küsür liraya kadar indirirler, seçimlerden sonra yine bize indirtirler :)
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Yok, biz zekasızız ya sonra "15 tane indirim yaptık" diyecekler. Arada alınan fazla bedel yine bize kaçıyor, biz de napalım eşeğini kaybedip sonra tekrar bulan köylü gibi seviniyoruz :pr:
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Geçen internette okumuştum petrolün varili 130 dolardan 60 dolara düşmüş yani %50 inmiş benzin hâlâ 20 kurus 20 kuruş iniyor şuan benzinin fiyatı 2.5-3.00 tl olması lazım
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
tüh be üzüldüm şimdi, seçimler yaz sonu olsaydı bari yazın ucuza gezerdik
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
oY2Ppb.jpg


demin yaptığım çalışma..
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
%65 vergili hali... Yok böyle birşey... Cari açığı resmen bize odetiyorlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst