bizim insanımız gariptir agzında sigarayla benzin koyar havaya uçurur orayı,arkadaşına şaka yapar başından aşağı benzin döker,benzini koyar parayı ödemez kaçar,100 liralık koyar abi ben 20 liralık koycaktım o doldurdu bilemedim der,kavga eder yere döker dökülenin parasını vermem der olay çıkarır,benzin yerine mazot koyar firamdan şikayetçi olur vs vs vs malesef çok sorunlu bir halkımız var esnaflık yapanlar bunu çok iyi bilir. birde çok cahil var.. ben derim ki bu fantaziyi uygulayan zavallı şirket başına gelen felaketler disizinden sonra bin pişman olup akaryakıt sektörünü bırakacaktır
