Benzinde self servis dönemi

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
bizim insanımız gariptir agzında sigarayla benzin koyar havaya uçurur orayı,arkadaşına şaka yapar başından aşağı benzin döker,benzini koyar parayı ödemez kaçar,100 liralık koyar abi ben 20 liralık koycaktım o doldurdu bilemedim der,kavga eder yere döker dökülenin parasını vermem der olay çıkarır,benzin yerine mazot koyar firamdan şikayetçi olur vs vs vs malesef çok sorunlu bir halkımız var esnaflık yapanlar bunu çok iyi bilir. birde çok cahil var.. ben derim ki bu fantaziyi uygulayan zavallı şirket başına gelen felaketler disizinden sonra bin pişman olup akaryakıt sektörünü bırakacaktır :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
"...ödemeyi de kendisi yapabilecek." cümlesi nedense saçma geldi bana... Normalde ödemeyi kendimiz yapmayız halbusi...)

Tek beklentim(ve olması gereken) işçi çalıştırmadıkları için daha ucuza akaryakıt satışı yapmaları. Aksi taktirde kesinlikle uğramam, önünde geçersemde içeriye doğru tükürürüm...:)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Şu ülkemizin haline bakın self servis dönemi heryerde...Birde yeni bir şeymiş gibi bizi geri zekalımı zannediyorlar....Amerikada kaç yıl önce bu yönteme geçmişler ve niye bence araştırmak gerekir....:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 ----------

Ülkenin bulunduğu koşullara bakılırsa cidden iyi düşünmek gerekir.............:cat:
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
büfeden alışveriş yaparken bile üşengeçliğinden dat dat korna çalarak büfeciden arabasına sigara ekmek isteyen bir millet buna zor alışır diyorum hatta o şirketin satışları bile düşebilir :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst