- Katılım
- 30 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,819
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar
Bugün yinemi benzine zam adında bir konu açıldı. Orada konuşuldu birazkonuyla alakalı durum. Konu açarak bu konuda destek bulabilir miyiz bunu merak ediyorum.
Bildiginiz gibi 1-4 Mart tarihleri arasında Motosiklet fuarı var İstanbul'da. Pek çok kişi işini gücünü ayarlayıp İstanbul'a gelmeyi istiyor. Bundan daha iyi fırsat bulamayız diyerekten benzin zamlarını protesto etmek için yürüyüş, toplu sürüş v.b ne yapabiliriz, yaparsak destek ne oranda olur diye bu konuyu açıyorum.
Fuardan topluca çıkığ Taksim'e gidilse, orada pankart açılsa, basın açıklaması yapılsa kameralar önünde sloganlar atılsa kaç kişi arkamızda olur, destek çıkar ?
İnanıyorum ki aramızda iyi yerlerde tanıdığı olanlar var. Örneğin medya kuruluşunda arkadaşı olan biri sayesinde bu olayın basında geiş yer kaplayacağını düşünebiliriz. Ya da açılan bir pankart, yapılan etkili bir konuşma ilerleyen zamanlarda motosiklet camiası dışında diğer camiaları da harekete geçirebilir. ( Minibüs, taksi v.s)
Bu olayın gerçekleştirilmesi için organizasyonu yapacak arkadaşlara ihtiyaç var. Burada iş siz değerli üyelerimizde bitiyor.
Biraz bakındım toplantı yürüyüş yapma-izin alma olaylarına. Kanuna göre toplantı yürüyüş için izin almamıza gerek yok. Fakat toplantılar-yürüyüşler devlete millete karşı olmayacak, kamu huzurunu bozmayacak şekilde olmalıymış. Polisimiz sağolsun herşeyi kamu huzuruna karşı gördüğünden dolayı izin "şart". İzin ise yerel yöneticilerden alınmalıymış. Kaymakam-vali gibi sanıyorum.
Bu konu üzerinde fikirler yazılırsa, görüşler açıklanırsa iyi şeyler ortaya çıkar diye düşünüyorum.
Bugün yinemi benzine zam adında bir konu açıldı. Orada konuşuldu birazkonuyla alakalı durum. Konu açarak bu konuda destek bulabilir miyiz bunu merak ediyorum.
Bildiginiz gibi 1-4 Mart tarihleri arasında Motosiklet fuarı var İstanbul'da. Pek çok kişi işini gücünü ayarlayıp İstanbul'a gelmeyi istiyor. Bundan daha iyi fırsat bulamayız diyerekten benzin zamlarını protesto etmek için yürüyüş, toplu sürüş v.b ne yapabiliriz, yaparsak destek ne oranda olur diye bu konuyu açıyorum.
Fuardan topluca çıkığ Taksim'e gidilse, orada pankart açılsa, basın açıklaması yapılsa kameralar önünde sloganlar atılsa kaç kişi arkamızda olur, destek çıkar ?
İnanıyorum ki aramızda iyi yerlerde tanıdığı olanlar var. Örneğin medya kuruluşunda arkadaşı olan biri sayesinde bu olayın basında geiş yer kaplayacağını düşünebiliriz. Ya da açılan bir pankart, yapılan etkili bir konuşma ilerleyen zamanlarda motosiklet camiası dışında diğer camiaları da harekete geçirebilir. ( Minibüs, taksi v.s)
Bu olayın gerçekleştirilmesi için organizasyonu yapacak arkadaşlara ihtiyaç var. Burada iş siz değerli üyelerimizde bitiyor.
Biraz bakındım toplantı yürüyüş yapma-izin alma olaylarına. Kanuna göre toplantı yürüyüş için izin almamıza gerek yok. Fakat toplantılar-yürüyüşler devlete millete karşı olmayacak, kamu huzurunu bozmayacak şekilde olmalıymış. Polisimiz sağolsun herşeyi kamu huzuruna karşı gördüğünden dolayı izin "şart". İzin ise yerel yöneticilerden alınmalıymış. Kaymakam-vali gibi sanıyorum.
Bu konu üzerinde fikirler yazılırsa, görüşler açıklanırsa iyi şeyler ortaya çıkar diye düşünüyorum.
