DarkSeleCT93 Katılım 3 Eki 2011 Mesajlar 1,177 5 Mar 2012 Konu Yazar #1 arkadaşlar 2 hafta önce fln bı konu acılmıstı benzin zamlarını protesto etmek icin noldu bu is yine yattımı
arkadaşlar 2 hafta önce fln bı konu acılmıstı benzin zamlarını protesto etmek icin noldu bu is yine yattımı
Zippo's Katılım 5 Şub 2011 Mesajlar 4,031 5 Mar 2012 #2 Konuyu aratıp konunun başlığına yazsaydın daha güzel olurdu.
DarkSeleCT93 Katılım 3 Eki 2011 Mesajlar 1,177 5 Mar 2012 Konu Yazar #3 konunun başlığını hatırlayamadım ki merak ettim bende konu açtım
Olcan138 Super Moderator Katılım 15 Kas 2005 Mesajlar 5,081 5 Mar 2012 #4 http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/99036-benzin-zamlarina-hayir-mitingi-dusunuyorum-z.html