Benzin ve Motorin'e ZAM

Katılım
28 Mar 2008
Mesajlar
42
100 lıralık aldıgımız benzinin 67 tl si aslında vergi biliyor muydunuz???
yanı toplamda (kdv+ ötv + vs. vs) %67 vergi ödemiş oluyoruz
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
İnsanlar Hak Ettikleri Gibi Yönetilir !!! Kimse bana bu saatten sonra Kriz var açız geçinemiyoruz zam zam zam demesın..Hepsı daha beter olsun inşş Sen Trabzona Ic anadoluya vs vs sunlara bak ya Kımse Fındık yuzunden Aglamasın bundan sonra Karadenız halkıda hak ettıgı gıbı yonetılır..Kımse bır seyden ders almamıs bellıkı..ADamlar Tarımı bıtırdıler adeta bakıyorsun yıne oy verıyorlar.:Demekkı hoslarına gıdıyor.... Dedıgım gıbı herkez Hak ettıgı sekılde yonetılır..Ancak Bızde arada kaynıyoruz...
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
bu zamların sonunu solım mı sıze .mıllet ya dolandırı cı olcak yada hırsızlıga baswurcak.. adam ekmek alamıyo hala zam zam zam ne olacak bole toplumu zorla kotu ıslere maruz kalmasını saglıcak lar baska bısey dııll

İnsanlar Hak Ettikleri Gibi Yönetilir !!! Kimse bana bu saatten sonra Kriz var açız geçinemiyoruz zam zam zam demesın..Hepsı daha beter olsun inşş Sen Trabzona Ic anadoluya vs vs sunlara bak ya Kımse Fındık yuzunden Aglamasın bundan sonra Karadenız halkıda hak ettıgı gıbı yonetılır..Kımse bır seyden ders almamıs bellıkı..ADamlar Tarımı bıtırdıler adeta bakıyorsun yıne oy verıyorlar.:Demekkı hoslarına gıdıyor.... Dedıgım gıbı herkez Hak ettıgı sekılde yonetılır..Ancak Bızde arada kaynıyoruz...
cok haklısın dosdum bu dewırde bastakıler ulkeyı sata sata bıtırdıler hala onlara oy wercaz dıe geberıyo bızım mılletımız.ıste buda halkımızın arastırmacı olmaması we cahıllıgınden kaynaklanıo.sıze bı ornek werım halkımızın cahıllıgı ıle ılgılı: gecen gun tw ızlıyorum haberler wardı vadandasın bırıyle roportasa basladılar oyunuzu ak partıyemı wereceksınız dıyo : adam da dıokı . hayır ak partıye vermıcam ampul partısıne werecam ben oyumu dıyo ıste bı ornek artık sız dusunun gerısını
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ülkemizde petrol yeden fışkırıyor ama nedense üzerine betonla kapatmak moda olmuş:pr:, kendi kendine çıkan petrolümüz bile kalitesiz damgası yiyor. Petrol damarlarımız Irak'a uzanıyor ve onlara kaçıyor:pale:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ecnebi çöpten doğalgaz üretir biz petrolümüze sahip çıkamıyoruz:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst