cok haklısın dosdum bu dewırde bastakıler ulkeyı sata sata bıtırdıler hala onlara oy wercaz dıe geberıyo bızım mılletımız.ıste buda halkımızın arastırmacı olmaması we cahıllıgınden kaynaklanıo.sıze bı ornek werım halkımızın cahıllıgı ıle ılgılı: gecen gun tw ızlıyorum haberler wardı vadandasın bırıyle roportasa basladılar oyunuzu ak partıyemı wereceksınız dıyo : adam da dıokı . hayır ak partıye vermıcam ampul partısıne werecam ben oyumu dıyo ıste bı ornek artık sız dusunun gerısınıİnsanlar Hak Ettikleri Gibi Yönetilir !!! Kimse bana bu saatten sonra Kriz var açız geçinemiyoruz zam zam zam demesın..Hepsı daha beter olsun inşş Sen Trabzona Ic anadoluya vs vs sunlara bak ya Kımse Fındık yuzunden Aglamasın bundan sonra Karadenız halkıda hak ettıgı gıbı yonetılır..Kımse bır seyden ders almamıs bellıkı..ADamlar Tarımı bıtırdıler adeta bakıyorsun yıne oy verıyorlar.emekkı hoslarına gıdıyor.... Dedıgım gıbı herkez Hak ettıgı sekılde yonetılır..Ancak Bızde arada kaynıyoruz...
Ülkemizde petrol yeden fışkırıyor ama nedense üzerine betonla kapatmak moda olmuşr:, kendi kendine çıkan petrolümüz bile kalitesiz damgası yiyor. Petrol damarlarımız Irak'a uzanıyor ve onlara kaçıyor
ale: