Benzin ve Motorin'e ZAM

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
iyi oldu seçim öncesi zam yaptılar hiç değlse sandığa giderken millet bi kere daha düşünür.

Zaten yarından sonra bizi daha zor günler bekliyor. Oy verirken oyuna gelmemişsinizdir inşallah :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyer guneş enerjisiyle calişan araba motosiklet zirt pirt yapsalardi şimdi benzin litresi 1 kuruştu imzama bakarak sadece guluyorum :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
eyer guneş enerjisiyle calişan araba motosiklet zirt pirt yapsalardi şimdi benzin litresi 1 kuruştu imzama bakarak sadece guluyorum :p

Güneş panelli araçlar vergisi 09 birinci taksidi;

Panelleri 50cm kareye kadar olan araçların 150TL


Panelleri 50'den 150cm kareye kadar olan araçların 350TL


Panelleri 150'den 500cm kareye kadar olan araçların 725TL


Panelleri 500cm kare ve üstü araçlar için 1575TL

:p:p:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında hiçbir motorlu taşıt hatta topluma taşıma aracı dahil kullanmayacaksın, alacaksın birer bisiklet, önce benzin istasyonları iflas edecek , sonra benzinin fiyatı kaç olur tahmin edin, bence 2TL.:wiinkk:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelmese şaşardım zaten :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
Yapılan Istatistik çalışmalarında Sadece Bir Hafta Kimse Mazot Yada Benzin Almasa Fiyatlar Yarı Yarıya Düşermiş çünkü ödenmesi Gerekn Bir Para Var Kar Marjsız Satmak Zorunda Kalacaklar Ama Bizim Milletmiz Yapamazzzzz
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu hükümeti başımıza getirenleri tek tek .... tebrik ederim (!)
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
230
ne diyeyimki ne yorum yapayımki bilemiyorum dünyanın en pahalı interneti en pahalı benzini en pahalı elektriği,suyu,dünyanın en pahalı elektronik eşyası tamam vergimizi verelim yeterki bize geri dönsünde benzine 5 lira verelim benzin ikiykende bu ülke aynı 3 kende aynı 5 olsa yine aynı kalacak,bilmiyorum iktidarı başımıza getiren halkımız değilmi o oyları o sandıklara atanlar bizim halkımız değilmi,ne diyeyim demekki hoşlarına gidiyor 3 liralık benzin kullanmak 3 kuruşluk şeye 5 lira vermek,ama o sandığa o oyları atanların yanında bizlerde yanıyoruz işte asıl adaletsizlik burada
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Hamdolsun (!) yerel seçimler sonuçlandı.

Bu durumda görünen o ki "durmak yok zamlara devam (!)"
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Tamam bende mevcut siyasi partiden hoşnut değilim.Ama şu bir gerçek.Biz millet olarak vergilerimizi bu kadar kaçırırsak, devlet vergi toplamak noktasında bu kadar hırsız, memurumuz işini bilen olursa bu devran böyle gider. Bu gider yerine başkası gelir gene aynı olur. Bu anlamda birazda çuvaldızı kendimize batıralım derim.
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Zam mi yapmislar yine????Demek yeni ekonomik paket buyduuuuu?simdi anliyorum secim tantanasinda giydirme operasyonu sesiz sedasiz...eee otv yi kaldiran benzine zam ile oturtur :farao:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Sadece O Fiyata Benzinin Hepsini Verseler Şükür Ederim Yahu Benzinin %250 Si Hava Giriyor Depoya Bunu Çaktırmıyolar
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Benzinin fiyatının ucuzlaması nı beklemeyelim ülke olarak.Petrolün varili 150 dolar dı benzin bizde 3 lira 50 kuruşa kadar çıktı petrolün varili 35 dolara düştü benzin bizde gene 2 lira 80 kuruştu,yani bize benzin bedava bile gelse 2 lira 50 kuruşun altına asla düşmez çünki sabit vergiler var asla fiyatı düşemez.:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bu sabah aldım 3,020 Tl

Ne yapsak ranpa aşşağı giderken vitesi boşa mı atsak az benzin harcamamak için.

Ranpa cıkarkende bir otobüse tutunuruz :bounce:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Tamam bende mevcut siyasi partiden hoşnut değilim.Ama şu bir gerçek.Biz millet olarak vergilerimizi bu kadar kaçırırsak, devlet vergi toplamak noktasında bu kadar hırsız, memurumuz işini bilen olursa bu devran böyle gider. Bu gider yerine başkası gelir gene aynı olur. Bu anlamda birazda çuvaldızı kendimize batıralım derim.

Kazacımızın 100de 80'i zaten doğrudan ve dolaylı yollardan devlete gidiyor. sen ne çuvaldızından bahsediyorsun.

Ben iş yerimi devlete veri ödemekten bıktığım için kapattım. Adam gibi vergiyi düşürseler kimsenin vergi kaçıraağını sanmam millet zevkle verir. Ama zaten her yönden devlet deli dumrul vergisi alıyor...
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Kötü oldu. benim cbf 150 km de 8,50 kuruş yakarken şimdi 8,70 kuruş yakacak. Benim için büyük yıkım :p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
durmak yok geçirmeye devam seçimler bitti hurra yüklenin vatandaşa........
dünyanın en pahallı benzinini kullanmaya devam ................
arkadaşlar düşük cc li motosiklet kullanmak bile çağre değil 3,7 litre depom var motorum 125 cc innova sınıfının en ekonomik tercihi..ama 2 günde bir mutlaka almak zorundayım bu yakıtı ayda en az bu halde bile 150/160tl yakıt masrafı, araplar v8 jiplere 5 ay binerler bu parayla ya insaf yazık......:pr::pr::
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
izmit depreminin arkasından telefon kullanma ücretlerine geçici olarak özel iletişim vergisi konmuştu 1 yıllığına, sonra süresi uzatıldı daha sonra kalıcı oldu. akaryakıtta ta aynı geçici olarak ötv vergisi kondu ancak yine kalıcı olarak uygulanıyor. APTAL yerine konulmaktan utanıyorum. BU ÜLKENİN SİYAYESETÇİLERİNE BU YÜZDEN GÜVENMİYORUM. (aptallar tarafından, aptal yerine konmak; tıpta bunun karşılığı nedir acaba)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst