- Katılım
- 8 Eyl 2008
- Mesajlar
- 1,788
Daha fazla siyaset yaparsak bu konu kilitleinr
eyer guneş enerjisiyle calişan araba motosiklet zirt pirt yapsalardi şimdi benzin litresi 1 kuruştu imzama bakarak sadece guluyorum![]()
Hamdolsun (!) yerel seçimler sonuçlandı.
Bu durumda görünen o ki "durmak yok zamlara devam (!)"
Tamam bende mevcut siyasi partiden hoşnut değilim.Ama şu bir gerçek.Biz millet olarak vergilerimizi bu kadar kaçırırsak, devlet vergi toplamak noktasında bu kadar hırsız, memurumuz işini bilen olursa bu devran böyle gider. Bu gider yerine başkası gelir gene aynı olur. Bu anlamda birazda çuvaldızı kendimize batıralım derim.