Benzin ve motorine zam geliyor.

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Bundan böyle gelecek zamları indirimleri buraya yazmaya calısıcam :)

Geçen haftalarda açmış olduğum konuda büyük zamlar gelebilir demiştim ve geliyorda.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/202449-akaryakita-yuksek-zamlar-gelebilir.html

Bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere benzinin litre fiyatına 15, motorinin litre fiyatına 13 kuruş zam geldi.

gerçekten artık zamları takip edemez olduk, geçen hafta 5 liradan aldığımı biliyorum litresini.
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
48
Lutfen yanlis bilgilendirme yapmayalim. Sadece fiyat guncellemesi yapiliyor 🤣🤣🤣🤣
Ben hep 10liralik aliyom
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
hocam bu corona başlamadan önce yani indirimler başlamadan önce tam olarak fiyatlar neydi bilen varmı yada bir grafik varmı
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
2020'ye girmeyecektik..Girdiğimiz günden beri başımız dertten, saçımız bitten kurtulamıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst