- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Bundan böyle gelecek zamları indirimleri buraya yazmaya calısıcam 
Geçen haftalarda açmış olduğum konuda büyük zamlar gelebilir demiştim ve geliyorda.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/202449-akaryakita-yuksek-zamlar-gelebilir.html
Bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere benzinin litre fiyatına 15, motorinin litre fiyatına 13 kuruş zam geldi.
gerçekten artık zamları takip edemez olduk, geçen hafta 5 liradan aldığımı biliyorum litresini.
Geçen haftalarda açmış olduğum konuda büyük zamlar gelebilir demiştim ve geliyorda.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/202449-akaryakita-yuksek-zamlar-gelebilir.html
Bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere benzinin litre fiyatına 15, motorinin litre fiyatına 13 kuruş zam geldi.
gerçekten artık zamları takip edemez olduk, geçen hafta 5 liradan aldığımı biliyorum litresini.