Benzin istasyonunda motosiklet patladı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
_ Depo kapağını açmak için kontak kapatıp, anahtarı çekiyoruz zaten :silent:

_ Depo kapağı açıkken kontak anahtarı depo kapağından da çıkmıyor ki,

nasıl motosiklet çalışır vaziyetteyken yakıt alabilmiş, ben daha orada kaldım ::huuuh:::silent:

_ Daha yanaşırken elinde pompayla bekleyen dayılara bile sinir oluyorum :jocolor:

_ Bu olay kaza değil sonuçta, herkeste bile bile ihmal var :pale: yine de geçmiş olsun, ne diyelim...

Ferdi mobilet bu:queen: kontak mı kim-nerde? depo kapak kilit te hak getire(anlaşıldı şimdi sen sosyete motorcususun)....:cherry:
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
ne demeliki geçmiş olsun... söyleyecek çok şey var ama ihmalkarlık ölüm getirir en doğrusu sanırım... hala kasksız kullanan böyle benzin alan arkadaşlar malesef var. hadi bunun kapağı anahtarsız motoru stop etmesin üstünden inmesin diye anahtar yaptıran adam var... kask mont pantalon bot eldiven vs alacağı yerde motorunun sorunu olmadığı halde hacmini yükseltmeye çalışan dış görünüşüyle oynayanlarda mevcut... hem canınıza hem malınıza yazık...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst