- Katılım
- 26 Tem 2008
- Mesajlar
- 147
Kestaneyi Çizdirmek lafından sonra Kestaneyi Kızartmak kavramını halk edebiyatımıza kazandıran bu arkadaşlara teşekkür ederim.
:queen: :queen: :queen:
Kestaneyi Çizdirmek lafından sonra Kestaneyi Kızartmak kavramını halk edebiyatımıza kazandıran bu arkadaşlara teşekkür ederim.
_ Depo kapağını açmak için kontak kapatıp, anahtarı çekiyoruz zaten :silent:
_ Depo kapağı açıkken kontak anahtarı depo kapağından da çıkmıyor ki,
nasıl motosiklet çalışır vaziyetteyken yakıt alabilmiş, ben daha orada kaldım ::huuuh:::silent:
_ Daha yanaşırken elinde pompayla bekleyen dayılara bile sinir oluyorum :jocolor:
_ Bu olay kaza değil sonuçta, herkeste bile bile ihmal varale: yine de geçmiş olsun, ne diyelim...