Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motorda'da E10 benzin tavsiye ediliyor. Yani deponun üzerinde E10 yazıyor. Bunun anlamı en fazla E10 kullanılmasımı yoksa, E10 kullanın mutlaka'mı?
Kafam karıştı?
Tavsiye edilmiyor. %10'dan daha fazla ethanol iceren benzin kullanmayin diyor. Ethanol'un iyi bir yonu yok. Nereden bakarsaniz bakin zarar...