Benzin fiyatlarında indirim savaşı..(önemli mutlaka okuyun)

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Aynısı paylaşıldı,benzer bir başlık altında...
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
209
Fiyat indirme savaşı mı. Yazıyı yazan arkadaş baya hevesliymiş anlaşılan. :)
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Fiyatların yüksek olmasının sebebi petrol şirketleri degil ki. Sebep devletin aldığ ı vergiler.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
diğer petrol şirketlerine petrolü kim satıyor? benzin almak demek bp ve shell 'e para kazandırmak demek
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Zaten petrol şirketleri benzini 2.15 tl ye felan satıyor geri kalanı vergi zaten.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Okumuştum. Saçmalığın daniskası, önde gideni. Çok aşırı mantıksız...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Acaba o mesajı 10 kişiye gönderirsek benzin fiyatları düşer mi ?
Beyin bedava :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst