Benzin deposundaki tortu

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
7
Arkadaşlar 50 binde motorumu sıfırladım krank segman vs değişti yalnız benzin depomda tortu birikmiş sanırım benzini gittiği yollarda öyledir bunları nasıl temizleyebilirirm
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanlıs bilmiyorsam bir miktar kum ve bol su ile



depoyu cıkartıp cıkısını kapatıyorsun sonra icine birmiktar temz kum koyup üzerine biraz su katıp çalkalıyorsun 2-3 sefer yapıp bol su ile durularsan tortu filan kalmaz..
 
Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
7
yanlıs bilmiyorsam bir miktar kum ve bol su ile



depoyu cıkartıp cıkısını kapatıyorsun sonra icine birmiktar temz kum koyup üzerine biraz su katıp çalkalıyorsun 2-3 sefer yapıp bol su ile durularsan tortu filan kalmaz..

Depoyu çıkartmakzor uğraşmak istemem sadece benzin değil krbürütöre giden kanllarda öyledir katkı maddeelri ne var temizleyen varmı önerebileceğiniz bişey etkili olması için
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Deponun içine tiner veya benzin içine zincir atıp iyice çalkalıyorlar
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Katkı maddesiyle o iş olmaz.Depoyu söküp içini arkadaşların dediği gibi temizlemen lazım.Karbüratöründe pis ise onuda aynı şekilde söküp temizlemen gerekir.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
depoyu sökmek zor değildir. zaten her bakımda o depo sökülüp, altındaki hava filtresi temizleniyor ya da değiştiriliyor. o kadar zor olsa hava filtresini oraya koymazlardı. motordan motora değişmekle birlikte, genelde deponun ön alt tarafında 1-2 vida sökülüp, deponun önü yuvasından çıkarılır ve arkaya doğru kaldırınca da, arkadaki klipslerinden kurtarılıp yerinden rahatça çıkarılır. tabii bunun için benzin bağlantı hortumlarının gerekli önlemler alınarak sökülmesi ve deponun boş olması gerekir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst