remzi bu sürücü kaza yapsa amma ilk yardıma koşan olur he:cherry:
Bugün Honda ya yolum düstü....
[url]http://img831.imageshack.us/img831/5535/foto0161j.jpg[/URL]
[url]http://img17.imageshack.us/img17/310/foto0162j.jpg[/URL]
[url]http://img11.imageshack.us/img11/6047/foto0163b.jpg[/URL]
[url]http://img189.imageshack.us/img189/216/foto0164j.jpg[/URL]
[url]http://img37.imageshack.us/img37/3144/foto0165kg.jpg[/URL]
Daha sonra yolda bunu gördüm....
[url]http://img99.imageshack.us/img99/9503/foto0166q.jpg[/URL]