Benim Matorlarim

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bugün Honda ya yolum düstü....











Daha sonra yolda bunu gördüm....

 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Böyle adamlar buradada var.. :pale:



Pardon bayanlar...
Kask takmak zorunlu olmasa onuda takmiyacak... :pr:
Nasil bir cesarettir böyle motora binmek? :silent:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
remzi bu sürücü kaza yapsa amma ilk yardıma koşan olur he:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
dscf2713v.jpg


Eleman çekirdekten yetişiyor ahahaha:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Terledim hee =)) Gerçekten o ducati diavele bittim Türkiyeyede geldi o makine
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bugün bunlari gördüm yolda..
Garip motorlar.. Cok garip..:silent:





 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Dün Breidenbacher Hof Hotelinin önünden geciyordum bu Matoru gördüm..
Sevmem aslinda bu tarz matorlari..
Birkac resmini cektim ama neyin nesidir anliyamadim. :silent:
Bunun markasi ne yahu? :pale:









 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
anlağğyişi farkliyyy... gultuğğriyyy farkliyyy... ahhh ah! kendi memleketine yabancılaşıp, başka memleketlere imrenmek ne fenaymış((
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
cc fark etmez, genel hatlarıyla motor kullanmak suç gibi, kullanıcıları suçlu gibi...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
21.10.2012 gezimizden resimler

Benim Traktör...


Wölfi nin Harley i.. Benim icin igrenc bir makina. Ama onda iki tane Harley var.. Yapicak birsey yok..





















































 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
SAğdaki amcam bi maşallahı hakediyo...nazar değmesin...

foto0428l.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst