Benim GT250R'm

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
271
madem herkes kendi motorunun resmini koyuyo sizde varda bende yokmu hemide motosiklet.net etiketimde var :)

img20120430143808.jpg
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
96
Güzel motor güle güle kullan kardeşim. Bu motosikleti ne zaman aldın?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boyamı mat, mat kaplamamı var, kameramı öyle çekmiş analadım ama var birşey sanki..
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
hayırlı olsun kapkara olmuş siyah ceket ve siyah bi kaskla on numara olur
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Hayırlı olsun 1000 lik mi abi bu ?(diye çok sorardılar zamanında :queen: )
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
güle güle kullan...güzel durmuş..sticker olmasaydı daha iyi olurmuş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst