- Katılım
- 18 Nis 2012
- Mesajlar
- 271
- Konu Yazar
- #1
madem herkes kendi motorunun resmini koyuyo sizde varda bende yokmu hemide motosiklet.net etiketimde var 
teşekkürlerhayırlı olsun güle güle kullan
boyamı mat, mat kaplamamı var, kameramı öyle çekmiş analadım ama var birşey sanki..