benim emektar motorum

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
img0216ds91ey1.jpg


uzun zamandır sitedeyim, ama fotoğrafım yok, bu eksikliği fark ederek fotoğrafımı koymak istedim, fotoğrafda biraz şişman çıkmışım, 3-4 sene önce yazlıkta çekilmişti bu fotoğraf, bu da benim emektar motorum :)

değerlendirmelerinizi bekliyorum
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Neyi değerlendirelim?...Seni mi motoru mu....

Seni değerlendireceksek tipim diilsin bu bir..Ama yakışıklısın,parlak bir geleceği olan gencecik insansın...:cat:

Motoruna gelince, ben de dahil olmak üzere o motorla başladı herkes..Tabi eskiler...Kolu bacağı az kırmadık antalya sokaklarında....Güzel ve klasikleşmiş bir motor....
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
Neyi değerlendirelim?...Seni mi motoru mu....

Seni değerlendireceksek tipim diilsin bu bir..Ama yakışıklısın,parlak bir geleceği olan gencecik insansın...:cat:

Motoruna gelince, ben de dahil olmak üzere o motorla başladı herkes..Tabi eskiler...Kolu bacağı az kırmadık antalya sokaklarında....Güzel ve klasikleşmiş bir motor....

değerlendirmen için teşekkürler, öylesine açmıştım zaten bu topici senden başka da kimse değerlendirmemiş, ama amaç motorumu göstermekti, teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
arka çamurlukta ki yazı güzel olmuş çapkın kral seniii
bu motor da benim başlangıç motorumdu
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
öyle masum gözükse de iyi motordur, ben çok seviyorum motorumu zaten bir çok kişi bu motor sayesinde öğrenmiştir motor sürmeyi, beğendiğin için teşekkürler

yaw mod abilerim resmim niye gözükmüyor anlamadım?? :silent:
sabah çıkıyordu
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
maksimumhiz
Resim hala gözükmüyor :S o yüzden degerlendiremiyorum ama sanırsam moby'di dogru muyum :?
Sitenin cogunun(benim gibi) başlangıc motoru moby heralde
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğrafı düzelttim:wiinkk:
Foruma fotoğraf eklerken 640x480 e boyutlandırıp eklerseniz,bir problem yaşamazsınız.
(imageshack.us sitesinde upload yapmadan önce boyutlandırma yapma özelliği mevcuttur,bir iki basit tıklama ile bu sorunu çözebilirsiniz.)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ahhh ahh bu peugeot lar ne kadar güzeldi birde elindeki 80 li yılların ise platinli sistemi habire bujiler çapak yapar eller yana yana bujiler değişir....kasnak göbekten gider zincir atar..hele suya girdinizmi olduğu yerde kalır.

ama güzel motordu.herkesin bir geçmişi varıdr.

çok güzel paylaşım...nostalji oldu benim için .anılarım depreşti
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
wayy be pejonun spor modeli :)
birden icim bi hos oldu.
benim siyah ucan teneke geldi aklima,bizim cevrede onu gecebilecek pejo mobilet yoktu :)
ama hala pejo mobilet ile ugrasirim.orasini burasini acar bi seyler ogrenmeye calsirim.toplayamazsam tum parcalari bi cuvala koyar ustanin yolunu tutardim :p :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wayy be pejonun spor modeli :)
birden icim bi hos oldu.
benim siyah ucan teneke geldi aklima,bizim cevrede onu gecebilecek pejo mobilet yoktu :)
ama hala pejo mobilet ile ugrasirim.orasini burasini acar bi seyler ogrenmeye calsirim.toplayamazsam tum parcalari bi cuvala koyar ustanin yolunu tutardim :p :p

şoncaz motorun neresını toplayamıyon kele....bende ilk olarak peco ya bındım...
bencede ilk baslayacak olanların böle bıseyler alması lazım mesela benım 350 jawada aynen platınlı...2 zamanlı...durmadan buji bozar yaglar....valla ben önceden bujı nedır bılmezdım sımdı motoru ındırıp toplarım.....kısaca altımdakı motor 50 modelde olsa korkmadan heryere gıderım.yolda kalma ıhtımalım yok yaniiii.......2 zamanlıları sevıyom kele....:cat:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
o motorla bi zamanlar anamura gidecektin ya şimdi cevap vereyim kalırsın sürekli gitsen kalırsın motorun orjinal sen maşşallah birazda tombul zor gidersin gitsen bile dinlendirecem diye günleri bulur o yol ama motorun temizmiş yalan yok güzel bakmışsın ama aksesuardan kaçın bence çünkü orjinali zaten tipli
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
202
bunlar güzeldi ya hele hele siyah ve sarı renk olanları vardı çok beğenirdim artık pek yok tabi yerlerini scooter lar falan aldı paylaşım için sağol güzelmiş:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
238
beğendiğiniz için teşekkürler,
o motorla bi zamanlar anamura gidecektin ya şimdi cevap vereyim kalırsın sürekli gitsen kalırsın motorun orjinal sen maşşallah birazda tombul zor gidersin gitsen bile dinlendirecem diye günleri bulur o yol ama motorun temizmiş yalan yok güzel bakmışsın ama aksesuardan kaçın bence çünkü orjinali zaten tipli
o resim bayağı bi eski bir resimdi, aksesuar yapmam fazla da, otobüsle gönderdim zaten kışın, otobüsün altına attılar bi de muavinle kavga ediyodum, sanki babasının motorunu atıyo şerefsiz, gönderdik çok şükür, bagaj parası aldılar 30YTL acaba motor 30YTL eder mi? :queen: tartışılır,
bunlar güzeldi ya hele hele siyah ve sarı renk olanları vardı çok beğenirdim artık pek yok tabi yerlerini scooter lar falan aldı paylaşım için sağol güzelmiş
rica ederiz görevimiz, evet şimdi scooterlar mobiletin yerine geçti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst