- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 238
- Konu Yazar
- #1
uzun zamandır sitedeyim, ama fotoğrafım yok, bu eksikliği fark ederek fotoğrafımı koymak istedim, fotoğrafda biraz şişman çıkmışım, 3-4 sene önce yazlıkta çekilmişti bu fotoğraf, bu da benim emektar motorum
değerlendirmelerinizi bekliyorum
Moderatör tarafında düzenlendi: