benim adım cafer :)

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Nasıl bir kafadaysam başlığı "BENİM ADIM CafeRacer" okudum :mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ben doğru anladım da..aranızda ne işim var onu anlayamadım..yanlış anlayanlar girebiliyor sanırım..pardon yanlışlıkla girdim...:pl::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst