Nasıl bir kafadaysam başlığı "BENİM ADIM CafeRacer" okudum :mrgreen:
Nasıl bir kafadaysam başlığı "BENİM ADIM CafeRacer" okudum :mrgreen:
ben doğru anladım da..aranızda ne işim var onu anlayamadım..yanlış anlayanlar girebiliyor sanırım..pardon yanlışlıkla girdim...l::queen::queen: