Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
camgöz motordan aldım

Güncelleme:

1) https://www.rksmotor.com.tr/iletisim/ adresindeki +90 342 357 06 66 telefona tam 1 saat denememe rağmen kimse cevap vermiyor
2) İnternet sitesindeki Adana yetkili servislerden birini aradım sorunu anlattım. Hiçbir şekilde bir daha çalıştırmaya çalışmayın dedi. O büyüklükte motoru alacak araçları yokmuş kendi imkanlarınız ile getirmeniz lazım dedi.
3) Motoru satın aldığım bayiyi aradım kendi araçları ile motoru gelip alacaklar motor ile beni servise bıracaklar.

Merhaba;
1.'nci madde tam anlamıyla doğru. Ben de aradım kaç defa cevap veren yok.
Telefonun ucunda biri varmış da yokmuş gibi. sonra hat kendiliğinden kapanıyor.

Geri kalanı için ise geçmiş olsun. Allah tekrarını nasip etmez inşallah.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Bir kere sol sinyale ihtiyacım olmuştu. Servis sipariş etti ama oldukça geç geldi. Ben de bastırmak için bahsettiğiniz Antep'deki numarayı aradım. 1 - RKS, 2 - Benelli tuşlayın diyordu. Benelli'de kesinlikle cevap alamazsınız fakat RKS'de açıp benelli için de yardımcı oluyorlar bilginize. Bir ara yanan arıza lambamı servis bir türlü kapatamamıştı. Bu numarayı arayıp bastırarak destek isteyince anında servise yönlendirdiler ve gittiğimde servis müşteri geldi diye Antep'i aradı. Oradan direktifleri alarak hemen lambayı söndürdüler. Bilginize.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Tekrardan selamlar. Sorun çözüldü, debriyaj ile ilgiliymiş debriyajın vidaları gevşemiş onları sıkınca düzeldi. Daha ciddi bir sorun var zannediyordum çok sevindim. Pazartesi götürüp ilk bakımını yaptıracağım zaten geç kalmışım. 800 km olduğu için. Hafif motorda titremeler başlamıştı yağ değişim, yağ filtresi değişimi, tüm önemli vidaların tekrardan sıkılması vs. , vites boştayken boş ışığı bazen yanmıyor onun düzeltilmesi vs. dediler pazartesi ilk bakımdan sonra hepsine düzelir dediler. İlginiz için teşekkür ederim. Fotoğrafı paylaşıyorum bu tarz sorunu olanlar motorun koltuk içinde zaten anahtarlar var o anahtar ile siz de sıkabilirsiniz.

1JzbMj.png
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Tekrardan selamlar. Sorun çözüldü, debriyaj ile ilgiliymiş debriyajın vidaları gevşemiş onları sıkınca düzeldi. Daha ciddi bir sorun var zannediyordum çok sevindim. Pazartesi götürüp ilk bakımını yaptıracağım zaten geç kalmışım. 800 km olduğu için. Hafif motorda titremeler başlamıştı yağ değişim, yağ filtresi değişimi, tüm önemli vidaların tekrardan sıkılması vs. , vites boştayken boş ışığı bazen yanmıyor onun düzeltilmesi vs. dediler pazartesi ilk bakımdan sonra hepsine düzelir dediler. İlginiz için teşekkür ederim. Fotoğrafı paylaşıyorum bu tarz sorunu olanlar motorun koltuk içinde zaten anahtarlar var o anahtar ile siz de sıkabilirsiniz.

https://i.hizliresim.com/1JzbMj.png

Herhangi bir motosiklet kullanıcısı motorun nasıl yürüdüğünü, debriyaj ayarı, fren ayarları, aydınlatma, hatta yakıt sistemini bilmek, öğrenmek zorundadır.
Ufak tefek arızaları kendiniz yapmalısınız.
Araba kullanır gibi motosiklet kullanılmaz. Bir arıza durumunda, araba gibi kilitleyip bırakamazsınız veya gece içinde uyuyamazsınız.
Yerleşime uzak bölgelere gidiyorsanız, lastik patlama gibi sorunlarda kendi başınızın çaresine bakmak zorundasınız.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Herhangi bir motosiklet kullanıcısı motorun nasıl yürüdüğünü, debriyaj ayarı, fren ayarları, aydınlatma, hatta yakıt sistemini bilmek, öğrenmek zorundadır.
Ufak tefek arızaları kendiniz yapmalısınız.
Araba kullanır gibi motosiklet kullanılmaz. Bir arıza durumunda, araba gibi kilitleyip bırakamazsınız veya gece içinde uyuyamazsınız.
Yerleşime uzak bölgelere gidiyorsanız, lastik patlama gibi sorunlarda kendi başınızın çaresine bakmak zorundasınız.

Dediklerinize katılıyorum ancak şu lastik değiştirme konusu çok zor. Lastiği janttan ayırmak, tekeri maşadan sökebilmek çok çok zor. Tek kişinin yapabileceği iş değil pek.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Dediklerinize katılıyorum ancak şu lastik değiştirme konusu çok zor. Lastiği janttan ayırmak, tekeri maşadan sökebilmek çok çok zor. Tek kişinin yapabileceği iş değil pek.

Bilhassa tüpsüz lastiği sökmek, şişirmek çok zor, pompa filan iş görmez.
Yanaklar ayrıldı ise neredeyse yapacak bir şey yok. Bazı çözümler var ama, aması var işte..

Ben şöyle bir çözüm buldum; lastiklerim iç lastiksiz ve sık sık basınç düşmesi oluyordu.
Her iki lastiğe sağlam iken, lastik tamir spreyi uyguladık.
Altı senedir lastiğim patlamadı ve basınç düşmesi olmuyor..
Ama yinede şehir dışına çıkılacaksa bir iç lastik almak gerekir.
Bilhassa iç lastiksiz kullananlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ben,çok kısa bir geziye gitsem bile,topcase'ime, minik bir çanta içinde,lastik tamir fitil setimi ve lastik patlak spreyimi MUHAKKAK yanıma alırım.gezilerde zaman zaman arkadaşlarımın başına geldiği için tedbirli olmayı severim.amaç dağın başında jant /lastik sök-tak değil,beni en yakın lastikçiye götürebilecek kadar işimin görülmesi.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
ben,çok kısa bir geziye gitsem bile,topcase'ime, minik bir çanta içinde,lastik tamir fitil setimi ve lastik patlak spreyimi MUHAKKAK yanıma alırım.gezilerde zaman zaman arkadaşlarımın başına geldiği için tedbirli olmayı severim.amaç dağın başında jant /lastik sök-tak değil,beni en yakın lastikçiye götürebilecek kadar işimin görülmesi.

Kullandığınız ürünlerin linkini verebilir misiniz?
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
FormulaX Extreme (Motosiklet Grubu) Lastik Koruyucu JEL
arkadaşlar uzun süre araştırdım ve bunu buldum çok kaliteli çok güzel yorumlar almış bir ürün bakmanızı isterim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

lLzBsJ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

RNhufD.jpg
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
ben,çok kısa bir geziye gitsem bile,topcase'ime, minik bir çanta içinde,lastik tamir fitil setimi ve lastik patlak spreyimi MUHAKKAK yanıma alırım.gezilerde zaman zaman arkadaşlarımın başına geldiği için tedbirli olmayı severim.amaç dağın başında jant /lastik sök-tak değil,beni en yakın lastikçiye götürebilecek kadar işimin görülmesi.

Üstat, sanırım anlatamadım.

İç lastiksiz yani tüpsüz veya dubleks denen lastiklerde, patlamadan sonra dış lastik yanaklardan ayrılırsa problem başlıyor.
Artık tamir spreyi, elekrikli pompa veya el pompası işe yaramaz, şişiremezsiniz.
Yanınızda varsa, yapabilirseniz ancak iç lastik sizi kurtarır.

Tabii, jantdan ayrılma yoksa şanslısınız, dıştan tamir edebilir veya şişirebilirsiniz.

Önlemi patlamadan almalısınız, ben yöntemimi yukarıda anlattım. Kolay gelsin.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Selamlar,

Givi çantalar aldım. Motorun tanıtımda üstünde bulunan çantalar. GIVI TRK52N ve GIVI TRK33PACK2

1) 2017 yılında çantalar için bağlantı parçaları motor ile birlikte geliyormuş. 2018 serilerinde bu yok ayrıca ücretli almanız gerek.

2) 2018 serilerinde yan çanta takılan demirlerin boyu çantanın üst tırnağına yetmiyor. Fuarlarda tanıtılan motorların yan demirleri ile bize gelenler farklı.

Üst tırnak için kaynak yaptıracağım ve diğer vidalar için demir delinecek. 4 adet ses engelleyici silikon için de ayrı delik açtırmanız gerekiyor.

Bu çantaları almak isteyen varsa bilgilendirme amacıyla paylaşılmıştır.

(Füme renkli motor gibi bir demir gelse hiçbir problem yok çantalar direk takılabiliyor. Ancak bizim motorlara gelen demir bu şekilde değil.)

0EYrVW.jpg


y0Bjda.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
dgenc kardeşim,gökhan kardeşimizin önceki sayfada bir açıklaması var.alıntı yaptım,bir bakıver istersen.

hayırlı uğurlu olsun cümlemize arkadaşlar şimdiden kazasız belasız binmek nasip olur inşallah...araştırmama göre yan çanta demirlerinin üzerindeki parçalar standart geliyor ama bizim motorlarda eksik..... aldığım yerle görüştüm oda yetkililerle görüşmüş bu ay sonuna kadar ya yeni demir gönderirler dedi ( üzerindekini geri isteriz dedi ) yada parçaları bir şekilde hallederler dedi.....hatta ben anteple bile görüştüm bahsettiğimiz ürünün ellerinde olduğunu ve taleb olursa gönderim yapacaklarını söyledir garantiden veya ücretle ilgili bilgi vermediler....yan çantalarım var ama takamıyorum.demirlere herhangi bir işlem yapma dediler bana bu arada.......
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Selamlar,

Givi çantalar aldım. Motorun tanıtımda üstünde bulunan çantalar. GIVI TRK52N ve GIVI TRK33PACK2

1) 2017 yılında çantalar için bağlantı parçaları motor ile birlikte geliyormuş. 2018 serilerinde bu yok ayrıca ücretli almanız gerek.

2) 2018 serilerinde yan çanta takılan demirlerin boyu çantanın üst tırnağına yetmiyor. Fuarlarda tanıtılan motorların yan demirleri ile bize gelenler farklı.

Üst tırnak için kaynak yaptıracağım ve diğer vidalar için demir delinecek. 4 adet ses engelleyici silikon için de ayrı delik açtırmanız gerekiyor.

Bu çantaları almak isteyen varsa bilgilendirme amacıyla paylaşılmıştır.

(Füme renkli motor gibi bir demir gelse hiçbir problem yok çantalar direk takılabiliyor. Ancak bizim motorlara gelen demir bu şekilde değil.)

https://i.hizliresim.com/0EYrVW.jpg

https://i.hizliresim.com/y0Bjda.jpg

deniz kardeşim kendi işini kendin görmen gerek bundan sonra çanta demirleri bu şekil olacakmış.bora abinin önceki sayfalarda yan çanta bağlantı pimleri linki vardı ben ordan sipariş verdim montajını yaptım sende bak istersen....
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
16
Herkese selamlar, arkadaşlar benim sanırım bir gidon yükseltmeye ihtiyacım var. Boyum 172 dolayısı ile hafif öne eğik bir oturuş oluşuyor ve uzun yolda bir kaç yüz km'den itibaren bel ağrısı başlıyor. Fakat bu gidon yükseltmeler hakkında pek fikrim yok. Kimisi gidon çapına uygun ise hepsi olur diyor kimisi motora özel diyor. Bu konuda bilgisi olan var mıdır? Aliexpress'de 25 dolar civarı bizim motora özel olarak satılan var. Fakat burada universal olarak sastılanlar daha ucuza bulunuyor. Olacak ise ucuzundan almak daha mantıklıdır diye düşünüyorum.

Hocam ben de aynı ihtiyacı hissettiğim için, böyle bir arayışa girişerek malum yurt dışı sitesindeki örneklere de, Adanalı abimizin fotoğrafını paylaştığı örneğe de rastlamıştım. Ancak tercihimi yerli üretim olması nedeniyle waytake isimli üründen yana kullanmaya karar verdim. Arkadaşı arayarak bilgi aldığımda da gayet ilgili ve tam bir motorcu dostu gibi davrandı, ilk fırsatımda Sakarya'ya bu işi halletmeye gidicem nasipse.

Değerli arkadaşlar merhaba. Bizim TRK 502'ler için, yerli üretim gidon yükseltme ve geri getirme aparatı bulmuştum, fakat ustamız ürettiği bütün malzemeleri kısa zamanda satmış. Son zamanlarda epey popüler hale gelen Honda Africa Twin'le bizim motorların gidonlarının çapı birbirine uyuyor zannedersem(Çapı 28mm olması lazım).

Talep olursa yeniden üretebileceğini söylediği için sizlere de haber vermek istedim. Fiyatı değiştiren önemli bir husus var. Bizim gidon bağlantılarındaki üst kapağı kullanma şansı varsa, fiyat 120 TL(+10 TL kargo), eğer motosikletimizdeki gidon bağlantısının üst kapağı kullanılamazsa, ara parça ile birlikte kapak da üretileceği için fiyat 180 TL(+10 TL kargo)'ye çıkıyor. Benim gibi elden alacaklar kargodan muaf tabi.

Yukarıda da paylaştığım daha önceki mesajımda link de vermiştim, oradan bakılabilir, üretim yeri Sakarya'da Modern Sanayi'de. İhtiyacı olan arkadaşlar varsa 5-10 takım ürettirelim derim, siz ne dersiniz, var mı talipli olan?
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
Değerli arkadaşlar merhaba. Bizim TRK 502'ler için, yerli üretim gidon yükseltme ve geri getirme aparatı bulmuştum, fakat ustamız ürettiği bütün malzemeleri kısa zamanda satmış. Son zamanlarda epey popüler hale gelen Honda Africa Twin'le bizim motorların gidonlarının çapı birbirine uyuyor zannedersem(Çapı 28mm olması lazım).

Talep olursa yeniden üretebileceğini söylediği için sizlere de haber vermek istedim. Fiyatı değiştiren önemli bir husus var. Bizim gidon bağlantılarındaki üst kapağı kullanma şansı varsa, fiyat 120 TL(+10 TL kargo), eğer motosikletimizdeki gidon bağlantısının üst kapağı kullanılamazsa, ara parça ile birlikte kapak da üretileceği için fiyat 180 TL(+10 TL kargo)'ye çıkıyor. Benim gibi elden alacaklar kargodan muaf tabi.

Yukarıda da paylaştığım daha önceki mesajımda link de vermiştim, oradan bakılabilir, üretim yeri Sakarya'da Modern Sanayi'de. İhtiyacı olan arkadaşlar varsa 5-10 takım ürettirelim derim, siz ne dersiniz, var mı talipli olan?

selçuk kardeş öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim..ama fiyat bana göre yüksek aliexpresste var 100lira civarı formda paylaşılmıştı daha önceden fiyatı uygun tutarsanız büyük ihtimalle sizden sipariş verebiliriz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

c7TOq5.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Qop3PA.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

WNvwja.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

MOTORUMA İLK BAKIMINI YAPTIRDIM.BAKIM YAPILDIKTAN SONRA MOTORUN SESİ BİLE DEĞİŞTİ MOTOR KENDİNE GELDİ GİDİŞİ ÇALIŞMASI ÇOK FARK ETTİ.ŞİMDİ DAHA ZEVKLİ HALE GELDİ MOTOR ALMAK İSTEYEN TÜM DOSTLARA TAVSİYE EDERİM MOTOR GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ÇOK ZEVKLİ.......
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Normal farın altında yanan mavi şeritli ledler yanıp sönse aslında çok daha etkili olur. Büyük ihtimal polis sanılırsınız.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gökhan kardeşim,kazasız cezasız kullanımlar diliyorum.maaşallah koç koç.
bu arada bir trafik polisi olduğunu bildiğim için sana birşey sormak istiyorum;motorun ön tarafında,beyaz çakar yasak mı değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst