- Katılım
- 30 Eki 2016
- Mesajlar
- 3,351
Selamlar, Adana'da yaşıyorum. Bu motoru satın almaya karar verim bayi camgöz birkaç hafta içinde geleceğini söylüyor.
Renk konusuna kimse değinmemiş, beyaz renk harici diğer renkleri neden seçemiyoruz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------
Benelli müşteri hizmetlerini aradım sadece beyaz renk geliyormuş. Diğer renkler hakkında ne zaman geleceğinin hakkında bilgisi de yok. Bu ne saçmalıktır ya beyaz almak istemiyorum ben füme istiyorum. Sırf bu yüzden şuanda vazgeçtim ya
Füme renk hiç getirmediler sanırım. Youtube'da da pek görmedim. Adventure denilen model olabilir mi o?