Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Selamlar, Adana'da yaşıyorum. Bu motoru satın almaya karar verim bayi camgöz birkaç hafta içinde geleceğini söylüyor.

Renk konusuna kimse değinmemiş, beyaz renk harici diğer renkleri neden seçemiyoruz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------

Benelli müşteri hizmetlerini aradım sadece beyaz renk geliyormuş. Diğer renkler hakkında ne zaman geleceğinin hakkında bilgisi de yok. Bu ne saçmalıktır ya beyaz almak istemiyorum ben füme istiyorum. Sırf bu yüzden şuanda vazgeçtim ya

Füme renk hiç getirmediler sanırım. Youtube'da da pek görmedim. Adventure denilen model olabilir mi o?
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Benelli-TRK-502-motorcycle-Malaysian-Review-.jpg


1-9-34.jpg


Şunu görmüştüm youtube da ya zaten bu renk şart değil beyaz hariç olan her rengi kabulüm kırmızı veya siyah.

Sadece beyaz geliyor diğer renkler şuan gelmiyor gelirse siteye ekleme yapacağız renk dedi telefonda. Bayide zaten beyaz hariç gelmiyor dedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

Yok abi, beyaz hariç TR de yok diyor herkes. Alıp kaplama yaptırmak mantıklı olurmu sizce
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
https://www.riderchris.com/wp-conte...elli-TRK-502-motorcycle-Malaysian-Review-.jpg

https://www.xyzwallpaper.com/wp-content/uploads/2017/08/1-9-34.jpg

Şunu görmüştüm youtube da ya zaten bu renk şart değil beyaz hariç olan her rengi kabulüm kırmızı veya siyah.

Sadece beyaz geliyor diğer renkler şuan gelmiyor gelirse siteye ekleme yapacağız renk dedi telefonda. Bayide zaten beyaz hariç gelmiyor dedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

Yok abi, beyaz hariç TR de yok diyor herkes. Alıp kaplama yaptırmak mantıklı olurmu sizce

Yapan yer bulmak ve ne kadara patlayacağı önemli. Arabada kaplama güzel oluyor. Çizilme derdi benzinlikte boyanın üzerine benzin dökülme derdi olmaz en azından. Ben şeffaf düşünüyorum depo tarafına zaten.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
beyaz ile şu yukarıdaki füme bir mi yasin :)) hala kararsızım 3 nisanda 1 adet gelecekmiş alacaksan al yoksa kurdan dolayı fiyat yükselecek daha da diyor bayi
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
beyaz ile şu yukarıdaki füme bir mi yasin :)) hala kararsızım 3 nisanda 1 adet gelecekmiş alacaksan al yoksa kurdan dolayı fiyat yükselecek daha da diyor bayi

Gönlünüzce olması tabi ki daha önemli ben kırmızısını daha çok beğendim. :)

Önce kaplama yaptırabileceğiniz bir yer var mı yakınlarınız da öğrenin. Maliyetini de tabi. Duruma göre hareket edersiniz. Zaten bu fiyata şuan gerçekten rakipsiz.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Gece sabaha kadar 50 sayfa yazıları okudum. size sorayım bu renkle bu modeli sizce sipariş vereyim mi :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Gece sabaha kadar 50 sayfa yazıları okudum. size sorayım bu renkle bu modeli sizce sipariş vereyim mi :)

Benim gibi şanssız biri iseniz olacakları söyleyeyim.

1- Fiyat artmadan motoru alırsınız şimdi beyaz renk. Siz aldıktan 1 ay sonra füme rengi gelir.
2- Füme rengi beklersiniz. Fiyatlar artar öğrenirsiniz ki gelmeyecekmiş. Pahalı fiyattan beyaz alırsınız.

:cherry:

Şansınıza güveniyorsanız bekleyin yoksa alın beyazı geçin yolların tadını çıkarın. :)
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Şanssızlık bende de çok fena var. Aldıktan sonra renk gelirse zaten resmen motordan soğurum. :)

Şimdi rks müşteri hizmetlerini tekrar aradım hiçbir şekilde özel sipariş almıyorlar.

Diğer renkler ile ilgili bir bilgi yok gelse 1-2 ay öncesinden haberimiz olurdu söz konusu değil diyor.

Beyaz alacağım ben mecburen
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Geçen sene motoru alırken 2018'de diğer renkler gelir dediler. 2018 oldu haberi bile yok. İşin aslı servisler de bilmiyor. %99 getirmeyecekler.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
1-2 yeri daha aradım boşa bekleme getirmeyecekler diyor. Beyaz için bayi ile pazarlık yapacağım bugün.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

Satın aldım hayırlısı olur inşallah. Yarın gelecek Adana'ya fabrikadan

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

haftaya kaldı 2018 istediğim için
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Sis farı, kask, koruma kıfayetleri vs. önerilerinizi alabilir miyim

Kask konusunda LS2 FF323'ü kesinlikle inceleyin derim. Ses ve konfor konusunda gerçekten çok iyi. Bir tek çene perdesinin açılış şekli kıl biraz. 3 katmanlı kompozit kabuklu. Pinlockun yanında gelmesi de baya iyi oluyor.
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
66
1-2 yeri daha aradım boşa bekleme getirmeyecekler diyor. Beyaz için bayi ile pazarlık yapacağım bugün.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

Satın aldım hayırlısı olur inşallah. Yarın gelecek Adana'ya fabrikadan

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

haftaya kaldı 2018 istediğim için

kardeşim hayırlı olsun bende adanadayım bende fuarda sipariş verdim motoru bekliyorum nisanın ilk haftası teslim dediler bekliyoruz bakalım....
 
Katılım
22 Ocak 2010
Mesajlar
20
selam
vale moto kırmızı gelecek dedi. hatta kaparo gönder ayıralım dedi. kaç tane olduğunu belirtmedi.
fabrika beyaz, kırmızı ve gri renk olduğunu. gri rengin türkiye ye gelmediğini belki ilerleyen yıllarda geleceğini (aynı şekilde telli jantlı 19" modelinde ilerleyen sürede geleceğini), kırmızı rengin bayilere dağıtıldığını ama hangi bayilerde olduğunu bilmediğini (ben sadece vale moto da kırmızı olduğunu öğrenebildim), beyaz rengin geçen seneden itibaren olduğunu ve (kişiye göre değişir) en fazla tercih edilen renk olacağını diğer renklerden daha albenili olduğunu bu nedenle özellikle beyaz dan çok getirdiklerini belirtti.
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
26
Kask konusunda LS2 FF323'ü kesinlikle inceleyin derim. Ses ve konfor konusunda gerçekten çok iyi. Bir tek çene perdesinin açılış şekli kıl biraz. 3 katmanlı kompozit kabuklu. Pinlockun yanında gelmesi de baya iyi oluyor.

İnceleyip dönüş yapacağım size

kardeşim hayırlı olsun bende adanadayım bende fuarda sipariş verdim motoru bekliyorum nisanın ilk haftası teslim dediler bekliyoruz bakalım....


Teşekkürler size de hayırlı olsun bana da haftaya dediler.

selam
vale moto kırmızı gelecek dedi. hatta kaparo gönder ayıralım dedi. kaç tane olduğunu belirtmedi.
fabrika beyaz, kırmızı ve gri renk olduğunu. gri rengin türkiye ye gelmediğini belki ilerleyen yıllarda geleceğini (aynı şekilde telli jantlı 19" modelinde ilerleyen sürede geleceğini), kırmızı rengin bayilere dağıtıldığını ama hangi bayilerde olduğunu bilmediğini (ben sadece vale moto da kırmızı olduğunu öğrenebildim), beyaz rengin geçen seneden itibaren olduğunu ve (kişiye göre değişir) en fazla tercih edilen renk olacağını diğer renklerden daha albenili olduğunu bu nedenle özellikle beyaz dan çok getirdiklerini belirtti.

https://www.rksmotor.com.tr/iletisim/ sayfasındaki telefondan 2 farklı kişi ile görüştüm ve aynı zamanda e-posta gönderdim.

E-posta cevabı da şu:

Vrnl4Z.png


Ekleme: http://www.valemotoistanbul.com/iletisim dediğiniz yeri aradım kırmızı gelecek diyor. Ben şimdi Adana satın aldığım bayiyi arıyorum.

Ekleme: Adana bayi 2018 kasalarda beyaz hariç renk yok elinde kırmızı olan eski modeldir dedi.

Bu nasıl bir saçmalıktır anlamadım ya

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Adana bayi yanımda fabrika müdürü ile görüştü. Gelmek üzere olan partide beyaz hariç renk yok. Yola çıkmak üzere olan 2. partide yine beyaz hariç yok (gelmesi 1,5 ay). Planlanan 3. partide beyaz (gelmesi 2,5-3 ay arası) hariç gözükmüyor ama tam emin değilim dedi. + 2. veya 3. partide fiyatlar yükselecekmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
İnceleyip dönüş yapacağım size




Teşekkürler size de hayırlı olsun bana da haftaya dediler.



https://www.rksmotor.com.tr/iletisim/ sayfasındaki telefondan 2 farklı kişi ile görüştüm ve aynı zamanda e-posta gönderdim.

E-posta cevabı da şu:

https://i.hizliresim.com/Vrnl4Z.png

Ekleme: http://www.valemotoistanbul.com/iletisim dediğiniz yeri aradım kırmızı gelecek diyor. Ben şimdi Adana satın aldığım bayiyi arıyorum.

Ekleme: Adana bayi 2018 kasalarda beyaz hariç renk yok elinde kırmızı olan eski modeldir dedi.

Bu nasıl bir saçmalıktır anlamadım ya

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Adana bayi yanımda fabrika müdürü ile görüştü. Gelmek üzere olan partide beyaz hariç renk yok. Yola çıkmak üzere olan 2. partide yine beyaz hariç yok (gelmesi 1,5 ay). Planlanan 3. partide beyaz (gelmesi 2,5-3 ay arası) hariç gözükmüyor ama tam emin değilim dedi. + 2. veya 3. partide fiyatlar yükselecekmiş.

Bu sene 3 parti mal gelecek :) Üretimi burada yapacaklarsa ilk parti gelmiş ve şuan üretiliyordur. 2. partinin büyük ihtimalle siparişleri verilmiştir çünkü oradan buraya gelmesi 1 ay sürer zaten 3. parti için firmaya bolca mail atılır telefon ile aranırsa her halde farklı renk için çalışma yaparlar. Kur fiyatlarını göz önüne alırsak düşmeyecektir artması da muhtemeldir o yüzden 3. partide kırmızı gelme ihtimali vardır ama kesinlikle kur farkı olacaktır.
 
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
29
selam arkadaşlar
ben de motor değiştirmeyi düşünüyorum.
uzun kilometre yapmış arkadaşlar (10-15 bin kilometre ve üzeri)varsa görüşlerini paylaşmaları
benim için çok faydalı olacaktır. ben trk 502 düşünüyorum. diğer taraftan dominar 400 fiyatının daha düşük olması açısından
olabilir kanaatini oluşturuyor. trk 502'yi uzun süre kullanan arkadaşların motorun olumlu ve olumsuz yönleriyle
ilgili görüşlerini belirtmelerini istiyorum. inceleme konusunda forumda yeterli kaynağın bulunmadığı izlenimi oluştu bende.
ayrıca dominar 400 ile trk 502'yi bir şekilde görüp incelemiş arkadaşların hangi motorun tercih edilebileceği konusunda
görüşlerini serdetmeleri çok faydalı olacaktır.
kazasız belasız sürüşler temenni ediyorum hepinize...
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
selam arkadaşlar
ben de motor değiştirmeyi düşünüyorum.
uzun kilometre yapmış arkadaşlar (10-15 bin kilometre ve üzeri)varsa görüşlerini paylaşmaları
benim için çok faydalı olacaktır. ben trk 502 düşünüyorum. diğer taraftan dominar 400 fiyatının daha düşük olması açısından
olabilir kanaatini oluşturuyor. trk 502'yi uzun süre kullanan arkadaşların motorun olumlu ve olumsuz yönleriyle
ilgili görüşlerini belirtmelerini istiyorum. inceleme konusunda forumda yeterli kaynağın bulunmadığı izlenimi oluştu bende.
ayrıca dominar 400 ile trk 502'yi bir şekilde görüp incelemiş arkadaşların hangi motorun tercih edilebileceği konusunda
görüşlerini serdetmeleri çok faydalı olacaktır.
kazasız belasız sürüşler temenni ediyorum hepinize...

Merhaba, iki motorun birbiri ile hiç bir benzerliği yok. Bambaşka araçlar, bambaşka tarzlar. Bence ilk olarak nasıl bir motosiklet istediğinizi ve ne amaçla kullanacağınızı belirlemelisiniz. Önceki sayfalarda TRK hakkında bol bol bilgi verildi. Açıkçası bir şeyler yazsam önceki söylediklerimin aynısını yazmış olacağım. :) Ama genel olarak herkes memnun. Bu arada bir ara Dominar test sürüşü yapmıştım. Bu motorların zerre alakası yok ki zaten aralarında 12000 TL civarı fiyat farkı var. Tam olarak elma ile armut karşılaştırma meselesi. :) Eğer sorularınızı biraz daha özele indirgeyebilirseniz yanıtlamak daha kolay olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst